AMD Phenom II X4 945

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snelso

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo mensen,

Ik wil mijn pc graag upgraden. Een Asus m2n-sli ik zat te denken aan een AMD Phenom II X4 945 aangezien deze met de nieuwe BIOS update bruikbaar is. Alleen ik kan hem nergens vinden op internet om hem te kopen! Heeft iemand enig idee waar ik die kan halen?

Alvast bedankt,
Grtz Snelso

phenom II x4 945 zijn al weer redelijk verouderd en end of life dus worden ze niet meer verkocht altans niet nieuw

verder is de Asus m2n-sli uw huidige moederbord of is dit een nieuw moederbord die u wilt gaan aanschaffen?
als deze nieuw word aangeschaft dan raad ik je aan om dat niet te doen Am2 is namelijk al redelijk verouderd de huidige moederborden zijn met socket Am3+

Nee ik heb al een m2n-sli anders had ik idd wel een nieuwe gekocht. Ik zocht de snelste processor voor mobo en deze kwam er uit. Ik weet dat deze processor goed werkt voor games als skyrim gta IV en black ops. Ivm met geld vind ik dit een goeie oplossing voor mijn huidige pc!

Nope, mijn mobo support tot 945 met de nieuwste bios update. Anders had ik idd wel voor die gegaan. Maat bedankt voor de link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan