AMD Phenom II X4 955 : een helikopter????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen70

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
In Markster z'n topic voor z'n nieuwe PC kwam ter sprake dat de AMD Phenom II X4 955 klonk als een helikopter...:eek:

bron: http://alatest.nl/reviews/cpus-moed...-mb-socket-am3-black-edition/po3-34252559,53/

Deze staat op m'n boodschappenlijstje voor m'n nieuwe PC en ik zou dus graag weten wat JULLIE ervan denken?

N.jpg

Wie heeft deze processor en wat zijn jullie ervaringen?

Koen

En dan heb ik de specificaties nog niet gezien.

Experts beoordelen dit product met 80/100 en gebruikers met 95/100. :o

Maar ik denk toch dat je hier een redelijk goed moederbord hebt.
Want 't is al 3.2GHz. En dat is best veel! :cool:

Greetz,

d0mzy.

En dan heb ik de specificaties nog niet gezien.

Experts beoordelen dit product met 80/100 en gebruikers met 95/100. :o

Maar ik denk toch dat je hier een redelijk goed moederbord hebt.
Want 't is al 3.2GHz. En dat is best veel! :cool:

Greetz,

d0mzy.

jah, had ook al zoveel goeds gelezen en deze als supertip ontvangen daarom m'n grote verwondering om opeens zoiets te lezen/horen :shocked:

Het is maar waar je mee vergelijkt.
Heb je nu een stille Mugen koeler, dan zal deze stiller zijn, dan een Phenom II boxed koeler.
Een processor maakt geen geluid: het is de processorkoeler....

als je stilte echt zo belangrijk vind dan kan je beter 1 van deze processorkoelers nemen:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[43138]=1&product[215536]=1&product[189787]=1

Maar ja... Je hebt zelf nergens gemeld dat je stilte zo ontzettend belangrijk vind...

Oja: een processorkoeler die hard moet werken zal meer geluid voortbrengen. Vermoedelijk heeft de persoon die problemen heeft een kast met slechte luchtcirculatie. Of teveel koelpasta. Of andere verkeerde keuze. Het is zo makkkelijk om maar de koeler de schuld te geven.

als je stilte echt zo belangrijk vind dan kan je beter 1 van deze processorkoelers nemen:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[43138]=1&product[215536]=1&product[189787]=1

Maar ja... Je hebt zelf nergens gemeld dat je stilte zo ontzettend belangrijk vind...

Oja: een processorkoeler die hard moet werken zal meer geluid voortbrengen. Vermoedelijk heeft de persoon die problemen heeft een kast met slechte luchtcirculatie. Of teveel koelpasta. Of andere verkeerde keuze. Het is zo makkkelijk om maar de koeler de schuld te geven.

ik heb het inderdaad niet specifiek gemeld omdat ik altijd goede dingen las over de onderdelen die je mij voorstelde...

we wachten af, die koelers kunnen we nadien toch ook installeren hé?

Koelers zijn ingebouwd in computers, en die installeer je niet.
Ze blazen zodra de computer aanstaat. :confused:

Koelers zijn ingebouwd in computers, en die installeer je niet.
Ze blazen zodra de computer aanstaat. :confused:

snap'k voorlopig niet, de link die marsmannetje gaf daar staan toch processorkoelers op?

die plaats je dan toch op een processor, of niet?

Ik noem installeren iets anders dan het ''aanbrengen van hardware''.
Maar als je een processorkoeler koopt voor je processor moet je die inderdaad aanbrengen. :thumb:
En dat gebeurt in de computer. Dus met de handen. :thumb:

Maar als je een processorkoeler koopt voor je processor moet je die inderdaad aanbrengen. :thumb:

ha...nu snap'k het...installeren=software...monteren=hardware

't komt nog helemaal goed met mij :D

Ja en installatiebedrijven die doen alles softwarematig.... :o

Hij zei het dus niet verkeerd. Dat wij met computers bij installeren vaak aan software denken en bij het bevestigen van hardware aan assembleren/bevestigen/monteren denken, doet niets af aan het feit dat je een koeler ook best kan installeren....

Maar een koeler kan je prima later installeren/bevestigen/monteren ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan