AMD Phenom II X6 1055T

Status
Niet open voor verdere reacties.

1robinjazz

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
ik wil een processor (zie titel) ik heb vragen erover
hoelang kan hij verder met games totdat de eisen hoger worden met een processor

2.Kan hij door een amateur vervangen worden in de pc of door iemand die er verstand van heeft (iemand in een pc shop)

Gr 1robinjazz

Die processor overleeft jouw drang voor een volgende, m.a.w. als jij genoeg hebt van de pc zijn er nog geen programma's die jij niet kan draaien.

Amateur? Als je dat nog nooit hebt gedaan is het nu niet direct aan te bevelen, maar wel te doen. Je praat namelijk niet over een apparaat van een tientje of 3 waarmee je een gokje kunt wagen, dus ik zou geen risico's nemen.

ok dus de amd phenom kan lang mee met games lang gamen hoewl de eisen steeds hoger worden:cool::cool::thumb:\

weet u ook welke beter is de intel core i7 of de amd phenom 6x (om te gamen he)

Laatst bewerkt:
M.i. ja.

Echter, er zijn nog maar weinig games die overweg kunnen met een quacore, laat staan met een hexacore. Bestaan er wel programma's die met een hexacore overweg kunnen.............?

Laatst bewerkt:
Ja hij kan alle spellen aan die er zijn, dat is geen probleem. Alleen 2 van de 6 cores worden vaak niet gebruikt. Dit gaat in de toekomst vast veranderen. En ja, een processor vervangen is niet heel moeilijk. Je moet er toch een keertje aan beginnen als je dit vaker wilt gaan doen. Het is een kwestie van de pinnetjes in de gaatjes laten vallen met de goede kant naar een bepaalde hoek. De koeler zit al pasta op dus dat is een kwestie van klikken. Ik heb op het forum al vaak mensen gezien van 12 of 13 jaar die het zelf doen. (Maarja, die kennen dan ook geen angst voor dat iets kapot gaat :p)

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:zeer bedankt is goed ik snap het ik ga wel eerst naar iemand toe die het goed kan:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan