AMD Phenom II X6 of Intel I7-930

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Misschien heb je hier wat aan voor je keuze.

Ps je links werken niet.
 
Laatst bewerkt:
ok, denk dat ik voor AMD ga, goedkoper en redelijk goed (in vergelijking met de i7)
 
Hallo Daniels,

Allereerst, die links deugen niet. Beetje vervelend.

Er is redelijk veel discussie over deze twee.
Ik heb een reactie hierop gevonden die het denk ik goed samenvat:

the system with the PII 1090T is going to be less expensive than a similar i7 930 based system. Even though the i7 930 chip is cheaper, the motherboard and triple channel memory will make the i7 930 system far more expensive.

The 1090T is more futureproof due to its 2 extra cores. You won't see a difference in performance today, but wait a couple years, and I bet the 1090T will be the winner when it comes to modern applications.

Aan de andere kant, veel gebruikers zeggen dat de Intel beter is bij games en dat hij nét wat sneller is in praktisch gebruik. Ik heb geen idee of dit waar is.

Hopelijk heb je er wat aan!

Marco4
 
sorry, van die links, maar heb mijn antwoord al gevonden zonder... dat beetje snelheid bij games maakt me niet zo uit, en als het systeem in zijn totaal veel goedkoper uitkomt dan kies ik zeker voor AMD, bedankt
 
Hoi,

Oke je vroeg welke beter is en dat zal en eigenlijk vind ik het ook de I7 beter zijn maar inderdaad als je aan je centjes moet denken dan de Amd;)
 
Ah, Modag, nou ben ik benieuwd. Waar baseer jij jouw mening op dat de I7 beter is?

Heb zelf nog nooit AMD gehad hoor, maar ik vraag me altijd af waar mensen dat weghalen, dat Intel beter is. Misschien omdat die duurder is? en duurder = betere kwaliteit? :rolleyes:

Marco4
 
Hoi,

Door benchmarken te lezen en te vergelijken . en testen te lezen toch ook een klein beetje voorkeur hebben;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan