AMD Radeon™ HD7670 (HD 6670)

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbieboss

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Vandaag de Aldi PC gekocht!

http://aldi.medion.com/md8896/nl/?refPage=aldi#grafik_anker

Er zit dus een HD7670 in, eigenlijk een HD 6670 schijnbaar maar dan OEM. Nu wil ik een of twee schermen hierop aansluiten. Maar sommige schermen zouden potentiëel overkill kunnen zijn omdat een systeem het niet trekt en je dus niks aan de extra power hebt.

Welke schermen kijk ik naar?

Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart)

Iiyama E2473HDS-B1

Ik doe voornamelijk wat klein Photoshop en Video montage werk op de computer en zal misschien ook wat games erop spelen. Maar vooral dus de eerder genoemde zaken. Welke monitor raden jullie aan? Formaat moet 23-24 inch zijn ongeveer. De prijs max 180 euro, maar als iemand een lagere kan aanraden (betere prijs) dan hoor ik dat graag.

En wat vinden jullie van de Medio PC?

Beide schermen kan deze computer gewoon aansturen hoor, daar hoef je niet over te dubben. Ze hebben tevens allebei dezelfde resolutie, dus qua kracht van de videokaart gaat dat geen verschil geven in games (games kan je misschien niet op maximale instellingen/maximale resolutie kunnen spelen).

Voor photoshop worden overigens vaak de ultrasharp monitoren aangeraden vanwege het ISP paneel, alhoewel de Iilyama ook niet slecht is.

Thanks voor je reactie. Kan ik met deze videokaart ook gewoon twee schermen aansluiten zonder problemen? Ik vraag me alleen af waarom ze geen HDMI ingang hebben. Is DVI dan net zo goed?

Ik moest overigens een nieuwe account aanmaken, gebruik mijn vorige e-mail niet meer en ben mijn wachtwoord kwijt. Zit hier echt al sinds het begin!

http://www.helpmij.nl/forum/member.php/11006-robertjan
17 april 2001 bijna 10 jaar alweer!

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je je email dat bij je account hoort wijzigen, moet je maar even zoeken bij je account instellingen ;)

HDMI & DVI zijn beiden een digitaal signaal en kan je met verloopstekkertjes in elkaar laten overlopen, dus ja deze zijn beiden even goed. Het enige verschil is, is dat je eventueel bij HDMI ook geluid mee kan zenden over de kabel, iets wat DVI niet kan.

Ja je kaart is echt sterk genoeg om 2 beeldschermen aan te sturen ;) Alleen voor games op 2 schermen tegelijk zal je wat zwaarders nodig hebben voor de nieuwe games (je kan natuurlijk ook gewoon gamen op 1 scherm tegelijk, dan zal het nog wel aardig lukken).

Volgens mij kan je je email dat bij je account hoort wijzigen, moet je maar even zoeken bij je account instellingen ;)

HDMI & DVI zijn beiden een digitaal signaal en kan je met verloopstekkertjes in elkaar laten overlopen, dus ja deze zijn beiden even goed. Het enige verschil is, is dat je eventueel bij HDMI ook geluid mee kan zenden over de kabel, iets wat DVI niet kan.

Ja je kaart is echt sterk genoeg om 2 beeldschermen aan te sturen ;) Alleen voor games op 2 schermen tegelijk zal je wat zwaarders nodig hebben voor de nieuwe games (je kan natuurlijk ook gewoon gamen op 1 scherm tegelijk, dan zal het nog wel aardig lukken).

Ja, maar ik kan dus niet meer inloggen. Vandaar. Misschien straks weer ff proberen, maar 5 keer verkeerd en het is echt foute boel haha.

In ieder geval, bedankt voor je inhoudelijke reactie. Ik denk dat ik voor de goedkopere ga dan! Geen professioneel design werk. Wat simpele dingen als website graphics en een incidenteel foldertje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan