AMD Radeon HD 5770

Status
Niet open voor verdere reacties.

freestyler12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Hallo leden en gasten van helpmij.nl

Ik heb een paar vragen over de AMD Radeon HD 5770:
Ik kan deze goedkoop(60 euro) van iemand 2de hands overkopen is het een slim idee om videokaarten 2de hands te kopen?
Kan deze kaart hedendaagse games aan zoals dirt 3 (en oudere games zoals GRID..:P

Ik heb mede deze kaart gekozen omdat ik een hackintosh heb en hem ook weer graag voor mac osx wil gebruiken.
De 6850 is ook goed ondersteund door mac osx maar helaas is deze nieuw best wel duur en de radeon hd 5770 60 euro 2de hands...

Graag hoor ik jullie suggesties!

Dat hangt er vanaf hoe zorgvuldig ermee om is gegaan. Ik heb zelf ook een paar maanden terug een ATI AMD Radeon 2400 HD PRO gekocht en doet het prima. Is de staat zo goed als nieuw of gewoon als gebruikt? BTW hoe ga jij hackingtosh aanpakken? Ik ben er zelf namelijk al een half jaar mee bezig om met verschillende efi loaders te werken maar het wil maar niet lukken. Zelf hab ik een laptop met die goede hardware maar met een 750GB HDD en het kan miischien daaraan liggen dat het niet wil werken aangezien een imac misschien niet air en de pro een 1TB hdd hebben.

@freestyler;Dergelijke links zijn niet toegestaan.Laat dit tevens een waarschuwing zijn.

De vraag gaat hier om een videokaart.Verdere vragen en info(links) over HKT er dus buiten houden.;)

Laatst bewerkt:
Als je dan ook nog een Quad core processor erbij hebt dan moet het makkelijk lukken

@frankwannet:
Sorry ik had de link geplaatst omdat ik dacht dat ik beter de link kon geven dan hem het hier uitleggen...

En ik heb een intel core i7 2600k

Hij is 2 jaar oud maar is volgens mij niet 2 jaar gebruikt.
Is 2 jaar veel?
Hij had 2 een xfx en een gigabyte welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan