AMD Radeon HD 6450A

Status
Niet open voor verdere reacties.

walmies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Ik overweeg om eenHP TouchSmart 610-1201nl all-in-1 pc te kopen. De videokaart is een AMD Radeon HD 6450A. Ik weet weinig van deze kaarten af. Iemand ervaring hoe die kaart is voor games als FSX?

Afhankelijk van de resolutie die je speelt, maar de grafische kracht van een 6450 is nogal meh. op lagere resolutie en niet te hoge settings kun je waarschijnlijk wel een speelbare FPS krijgen, maar als je van plan bent op 1980x1200 op ultra te spelen wordt het wel wat zwaar

Hi Wampier

Dank voor je reactie. Heb je wellicht suggesties voor echt goede videokaarten?
Heel erg bedankt!
nvidia geforce gt 520 Misschien?

De geforce 520 is een paar procent verschillend met de 6450 dus dat is niet echt een verschil.

Indien je de resolutie en gewenste kwaliteit geeft is er wat makkelijker antwoord op te geven.

Hi Wampier,

Nogmaals dank voor deze moeite. Ik kijk naar systeem bij media Markt. 1920x 1080 full hd. Bij het systeem zelf zit een gforce gt 530 (2gb)
Kun je daar iets over zeggen?
Gr

walmies

De 530 is ongeveer tweemaal sneller dan de 6450/gt520. Op full HD zit je daarmee op medium/high settings. FSX is ook CPU hongerig dus eindresultaat blijft moeilijk te voorspellen, maar de kaart is in ieder geval een stuk geschikter dan de kleinere kaarten

Okee dat klinkt hoopvol. De beoogde pc heeft een i7 processor. Il begrijp dat deze snel is. En 3d scherm. Ik ga denk ik morgen shoppen:-)
Thanks. Je hebt me erg geholpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan