Amd radeon HD 6550 D crasht steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svenvg

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2012
Goedendag mensen,

Ik heb een klein probleempje met mijn nieuwe (2-3 maanden) pc. De videokaart (Amd radeon hd 6550d) blijft maar crashen, soms elke 5 minuten, soms uurtje niet. Lijkt vooral vaak te gebeuren als ik gewoon op mijn desktop ben of via chrome aan het browsen. Ik ben bijzonder fanatiek met steeds de nieuwste drivers installeren.
Als ik naar windows logboeken kijk, zie ik steeds een aantal fout meldingen terugkomen:
* De AMD External Events Utility-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
* Time-out (30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: AMD External Events Utility.
* Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.
* De AMD FUEL Service-service is onverwacht beëindigd. Dit is nu 1 keer gebeurd.

Als ik deze meldingen probeer te googlen kom ik meestal alleen algemene tips (zoals drivers updaten e.d.) tegen. Dit gebeurt nu sinds een paar dagen, daarvoor nooit last van gehad. Voor zover ik weet, nog niet veel getest, gebeurt dit niet als ik aan het gamen ben.

Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast hartelijk dank!

Groeten

Sven

Is dit niet pas gebeurd na het updaten van een driver? Het lijkt te liggen aan de driver...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan