amd sempron 1,6 ghz overklokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

carel23

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
ik probeer een amdsempron 1,6ghz voor de lol wat overteklokken loopt nog stabiel bij 1,9 ghz maar bij 2.00ghz loopt die niet te warm maar krijg naar een tijdje een blauw scherm van fiesyke geheugen dump is dit dat hij het niet meer aan kan of iets anders

ik probeer een amdsempron 1,6ghz voor de lol wat overteklokken loopt nog stabiel bij 1,9 ghz maar bij 2.00ghz loopt die niet te warm maar krijg naar een tijdje een blauw scherm van fiesyke geheugen dump is dit dat hij het niet meer aan kan of iets anders

Zoals de al een paar keer veteld is:

Met die processor kun je helemaal niks, maar ja, lekker eigenwijs natuurlijk:evil:

Ga zo door en voor je het weet is je pc'tje helemaal overleden!!!!!

Waarom wil je hem overklokken?
de 1.6 Ghz die de fabriek hem mee geeft is stabiel. Als je hem daarboven gaat lopen klokken dan wordt hij onstabiel. Hierbij vervalt trouwens ook de garantie.

Ook kan je de processor door het overklokken beschadigen.

Zet hem dan ff op 3Ghz ofzo met 1.6 volt, ben je er gelijk vanaf, wat een enorme onzin allemaal, forum vervuiling noem ik dat

Of, nog socialer, geef hem weg aan iemand die er nog iets mee kan of wil ipv de cpu te slopen

man jullie heb echt geen lol he

als hij zijn cpu zo graag wilt slopen HELP HEM DAN -.-

hij vroeg hulp niet om commentaar :P

Als je hem daarboven gaat lopen klokken dan wordt hij onstabiel. Hierbij vervalt trouwens ook de garantie.

Ook kan je de processor door het overklokken beschadigen.

Je kan aan een cpu niet zien of hij overgekolokt is geweest of niet.
Dus met garantie vervallen is dat wel een vaag begrip.
Je brengt hem gewoon terug met hij doet het niet meer. Vragen ze je heb je hem overgeklok dan zeg je vrolijk NEE :)
En als je je cpu gewoon normaal overklokt, stabiel met een Vcore die in de norm blijft. Is er niets aan de hand kwa beschadiging ect.

Maar waarschijnlijk zit er toch geen garantie meet op z'n cpu.

Maar even on topic. Heb je de stock koler er nog op of al een andere?>
Wat is de rest van je pc.
merk/type mobo
geheugen
ect

Laatst bewerkt:
men ouwe pc waar het over gaat of mijn nieuwe
ik denk de oude
en met koler bedoel je koeler
de ouwe
amd sempron 1,6ghz overgeklot naar 1,8 ghz stabiel
512 werkgehuegen
nou type het is van computerschop veenendaal waarschijnlijk totaal onbekendt voor je het was een samenstel pc
moederbord asusrock (K7S41)socket462
ati saphire radeon 9550 256mb agp
gpu clock 250 memoryclock 195 trouwens goed over tekloke gpu max 480 en memory max220
dvdrw/cdrw brander en speler
80gb hardeschijf
19lcd tft monitor
je kan het geloven of niet maar hij speeld call of duty 4 modernwarfare op medium graphics
en resolutie 1280x786 hoort te zijn 1280x1024

en stock koeler dr af waarom

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan