AMD Sempron MHz ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hoi.

Staat er ergens op de CPU hoe snel hij is ?

Zie er alleen opstaan AMD Sempron
en een hele hoop kleine getallen en 1 groot nummer 27648

groetjes en bedankt,

Nathalie

Even met Everest Home edition kijken, dan vind je nog veel meer info over je pc.:)
http://www.snapfiles.com/get/everest.html

PS, tijdens het opstarten van de pc kun je waarschijnlijk al zien welke Sempron het is +2500 bijvoorbeeld. Dan is het makkelijk op te zoeken hoe snel deze is.

Hij zit niet in de PC , heb de PC gekregen en hij draait op 900 MHz.
Maar een AMD Sempron van 900 MHz is er helemaal niet.
En op de CPU zelf kan ik niets zien midden op het hart zit van die witte pasta en die wilt er niet af :confused:

Hoe kan ik te weten komen hoe snel de CPU is ?
everest doet het toch alleen maar als hij ook goed ingesteld is ?

Sorry ben maar een domme brunnette.
Installeer mijn PC wel zelf maar vind het raar dat hij maar op 900 MHz loopt

Groetjes,

Nathalie

De snelheid moet juist worden ingesteld in je computer. Maar daarvoor moet je echt wel weten welke processor het is, anders kan je hem niet op de juiste snelheid instellen.

Je zal de cijfertjes echt wel moeten proberen lezen om te weten te komen welke processor het is. Eénmaal je dat hebt gedaan start je je computer en druk je direct na het aanzetten enkele keren op je 'delete' toets. Dan kom je in een configuratie-sectie van je computer, BIOS-genaamd. Maar misschien wist je dit allemaal wel al... :)

Trouwens, volgens de code is het zelfs geen Sempron maar een Athlon XP Thoroughbred, wat wel beter is natuurlijk. En zoals ik het eens heb nagekeken moet je maar het eerste deel van de cijferreeks kennen om de snelheid te weten.(mee over de cijfertjes)

Laatst bewerkt:
Tja , bedankt.

Hij was gewoon niet goed ingesteld.
Hij geeft nu aan een Sempron 2200+
Met 256 MB geheugen.
en 40 GB Schijf.

In het bios stond hij op 100 MHz en die staat nu op 166 MHz.

Weet er zelf wel wat door heel veel proberen, de eerste XP installeren heeft wel een hele dag geduurt :)

Nou alleen even XP er opnieuw opzetten
En dan heb ik zelff een leuk computertje, is beter dan de 500 MHz die ik nu heb

:p

bedankt :love:

Nathalie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan