AMD videokaart drivers verwijderen en opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computert

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2011
Berichten
20
Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt wil ik graag mijn videokaart drivers opnieuw installeren. De reden hiervoor is dat ik bij het opstarten een fout melding krijg dat AMD bla bla bla het niet meer doet. Bij het downloaden van nieuwe drivers krijg ik hetzelfde te horen, de installatie word dan afgebroken. Ook kan ik geen gebruik maken van AMD Vision Center of iets dergelijks, ik krijg dan dezelfde melding. Games als GTA IV doen het ook niet meer en ik denk dat ook dat komt door m'n AMD software. Nou heb ik al mijn programma's van AMD al verwijderd, maar mijn drivers staan nog steeds op m'n pc. Die wil ik ook opnieuw instaleren, om te kijken of GTA het dan wel doet. Weet iemand hoe ik mijn drivers moet verwijderen/opnieuw installeren? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik elke keer foutmeldingen krijg (van AMD of ATI) terwijl er niets meer van AMD of ATI meer op mijn computer staat behalve de drivers. Daarom wil ik ook die opnieuw installeren, zijn ze gelijk up to date.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Volgens mij gaat dat vanzelf als je de nieuwe driver installeert dan de-installeerd hij de oude eerst voordat de nieuwe wordt geïnstalleerd.
 
Het probleem is dat ik mijn driver niet op nieuw kan installeren, als hij bijna klaar is krijg ik een foutmelding. De oude driver staat er dan dus nog steeds op. Wat ik wil is alles van AMD/ATI van mijn PC af en dan alles weer opnieuw installeren.
 
Dank, het downloaden lukt, nu nog installeren en uitproberen. Ik vertel dadelijk wel of het lukt...
 
Ik wil je heel erg bedanken, met dat programmaatje heb ik de drivers verwijderd en via AMD.com heb ik nieuwe geïnstalleerd. Er zijn geen foutmeldingen meer! Het enige wat jammer is, is dat GTA IV en EFLC het nog steeds niet doen. Dat kwam dus ergens anders door. Nogmaals bedankt.
 
Hoi,

Geen dank maar jammer dat je probleem er niet mee verholpen is.:(:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan