game-master
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2002
Zou het spel C&C renegade,op een amd k6 erop passen,Heb het spel ergens liggen maar wil het verkopen,(neefje)maar ik weet neit of het er bijj he oppast
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door game-master
okee.dus dan heb hij een amd nodig met 500 mhz
Geplaatst door Muurhond
Gewoon de snelheid(Mhz) aanhouden en niet echt kijken naar et type cpu.
Als ze het hebben over een Pentium II dan bedoelen ze ook een pentium II, niet kijken naar een bepaalde cpu? tuurlijk wel !!!!!!! Waarom zijn er dan zoveel discussies over amd en intel als je alleen maar naar de mhz moet kijken, DENK NA.
Geplaatst door danjan1
Geplaatst door Muurhond
Gewoon de snelheid(Mhz) aanhouden en niet echt kijken naar et type cpu.
Als ze het hebben over een Pentium II dan bedoelen ze ook een pentium II, niet kijken naar een bepaalde cpu? tuurlijk wel !!!!!!! Waarom zijn er dan zoveel discussies over amd en intel als je alleen maar naar de mhz moet kijken, DENK NA.
Euhmz maat, waarom die ophef? Weet je wel wat ik bedoel met type cpu?
Ik bedoel hiermee te zeggen dat het type(AMD K6/Athlon(XP), PII/III/4 etc) nix uitmaakt. Tuurlijk, et nieuwste type heeft de voorkeur, maar lang niet iedereen heeft dit. Daarnaast is et voor games niet echt belangrijk wat voor type cpu wordt gebruikt.
Et is de snelheid van de cpu(en de rest van et systeem) die telt en belangrijk is. maar da's wat anders.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.