america army werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
als ik met america army, op internet wil. word ik net voordat de spel begint er uitgekickt door punckbuster. hij zegt iets met A1340 en dan word ik er uit gekickt. dit alleen bij officele server. vroeger had ik america army en toen deed alles het. maar toen delete ik het spel en nou heb ik opnieuw gedownload. en geinstalleerd,

wat kan ik er tegen aan doen heb alle trainigen gedaan die nodig waren en punckbuster staat op enable. weet iemand een oplossing, zou opnieuw installeren helpen alvast bedankt:thumb:

Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie van Punkbuster.

Hier kun je de juiste versie downloaden!!

http://www.evenbalance.com/index.php > Americas Army > Download > PBWEB > pbweb.exe
zorg er wel voor voor dat je de pbweb.exe in de goeie folder zet:
system folder > pb

Daarna klik je pbweb.exe aan en dan werkt alles als het goed is!

en nou zegt ie dat You have been kicked for unresinind reason. ofzoiets

soory voor de late reactie

wat kan ik er tegen doen. ik gebruik geen cheats. is er ook een andere oplossing? misschien door mij nickname fener33terrorist door de terroristg dat ik wordt gekickt kan dat???

Dan moet je je naam maar eens veranderen, dan weet je of het daar aan ligt. Heb je dat bij alle servers?

nej alleen bij de officele servers. de rest wordt ik niet uitgekickt. maar de naam verandering heeft niet geholpen en ik word meteen gekickt naar de hoofdscherm. zo kan ik niet lezen wat er voledig wordt gezegd

--edit--
ik heb net op tijd een printscreen gemaakt hopelijk kan je er wat uithalen zie bijlage

Laatst bewerkt:
nog een keer proberen

Bijlagen

• printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    29,9 KB · Weergaven: 61
hoi heb alle aanp;assingen gedaan zal laten horen of het werkt

beste EmAaErkA bedankt voor alle hulp. ben er zelf uit gekomen de link die ik 2 post hierboven gaf heeft geholpen gewoon goed lezen en je komt er wel uit (voor de mensen die deze probllem ook krijgt)

deze is = opgelost

trianen en missie's

hoe moet ik medic doen met vragen lijst ik kan nog geen engelsen me vader en moeder weten het oook niet mag ik als je blieft de vragen van de vragen lijst hoe moet een missie doen en hoe kan ik tegen anderen

hoe moet ik medic doen met vragen lijst ik kan nog geen engelsen me vader en moeder weten het oook niet mag ik als je blieft de vragen van de vragen lijst hoe moet een missie doen en hoe kan ik tegen anderen

Welkom,

- gelieve geen topics uit 2004 omhoog halen
- gelieve zelf een topic te openen
- gelieve meer tijd te nemen voor je vraagstelling zodat het begrijpelijk is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan