American Audio VMS 4 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
390
Hallo,

Ik heb gisteren mijn DJ mixer eindelijk binnen gekregen, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Als ik hem op de computer heb aangesloten, aan doe, de bijleverde Virtual DJ start, krijg ik de foutmelding dat er geen apparaat is aangesloten.
Wat ik al heb geprobeerd:
Op een andere xp pc, daar ongeveer hetzelfde: start VDJ op, maar krijg ''rapport verzenden/niet verzenden''
Op een vista laptop geprobeerd, maar daar deed hij het raar genoeg wel.
Software opnieuw geïnstalleerd,
Laatste software+Virtual DJ geïnstalleerd
In apparaatbeheer de usb controller aan en uit gezet + stuurprogramma vernieuwd (zelfde als opnieuw installeren)
Instellingen veranderd van het stuurprogramma.
bij een vriend op zijn computer met Virtual DJ pro geprobeerd, hij start op, maar hij herkent 'm niet als mixer, wel als geluidskaart.
Via google gezocht naar iemand anders met hetzelfde probleem. Er is maar 1 persoon met hetzelfde probleem op windows 7, alleen daar heeft niemand op gereageerd.

Zoals jullie zien heb ik alles geprobeerd wat mogelijk is, en wat ik kon vinden wat ik zou kunnen doen. Weet een van jullie wat het de oplossing kan zijn?

Alvast heel hartelijk bedankt,

Ruben
 
hier een filmpje hoe je hem aansluit en installeert , ik neem aan dat je dit wel goed hebt gedaan .
op het einde van het filmpje geven ze nog een site waar je terecht kan als je problemen hebt

ik zou daar even kijken

Filmpje : American Audio VMS 4
 
Op de site kan ik ook niets vinden, ook op het forum vind ik geen probleem met oplossing. Ik heb het nu ook een paar keer op een windows 7 pc geprobeerd, maar ook daar herkent virtual dj de controller niet. Ik denk dat ik alleen nog kan proberen te mailen naar de klantenservice van American Audio.

In ieder geval bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan