Americas army admin commands

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
699
goeie morgen,

ik en vrienden hebben nu onze eigen "Americas army 2.6 server"
alleen we weten niet hoe alle admin commands gaan.
bijvoorbeeld om iedereen Special Forche wapen te geven, dat lukt alleen 1 voor 1. en om 26 spelers dat nouw te doen is een karwei, dus weet iemand toevallig admin commands voor americas army 2.6

Met vriendelijke groet,
 
Gewoon even opzoeken met google, je krijgt meedere hits voor admin commands america's army.

Staan echter ook dingen bij die hier niet vermeld mogen worden.
 
hooi

hooi

ik heb een server gemaakt op aa v2,8,2 dus ik ben nu ook admin maar kan je als admin ook spelen. want ik weet dus niet of dat kan. of weet je een site waar ik dat lan zien:D

mzzl patrick:cool:
 
hooi

ik heb een server gemaakt op aa v2,8,2 dus ik ben nu ook admin maar kan je als admin ook spelen. want ik weet dus niet of dat kan. of weet je een site waar ik dat lan zien:D

mzzl patrick:cool:

Kan wel, maar je moet hem als dedicated server maken.
 
Kijk maar eens of je hier wat aan hebt.

Opent een .pdf bestand van de officiële site
 
sorry maar welke site dan of betere vraag welke pdf kunt u wat specificer zijn:confused:.sorry maar zo slim ben ik nog niet:D

maar alvast wel bedankt
 
sorry maar welke site dan of betere vraag welke pdf kunt u wat specificer zijn:confused:.sorry maar zo slim ben ik nog niet:D

maar alvast wel bedankt

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, als je op de link klikt krijg je een .pdf bestand met de handleiding.

de link hieronder kun je alle handleidingen downloaden.
de site is: klik
 
hooi

het lukt me nu wel alleen ik weet nu niet hoe ik als ik admin in het spel ben dan wapoclasse meot veranderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan