America's army training

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb de nieuwste versie van America's Army gedownload. Ik zit nu in tarining 4 (Mout). Je staat in een gang, moet een kamers binnen, een granaat naar binnen gooien en dan ? Wie kan mij verder helpen.

Groetjes

Geplaatst door Mulmuisje
Wie kan mij verder helpen.
Waarmee, met het gooien van die granaat? Ik denk dat je een complimentje krijgt van je commandant, dat je daarna bij Bush mag komen die je een medaille geeft en zegt dat je de beste soldaat bent van het Amerikaanse leger en dat je vooral door moet gaan met het vermoorden van mensen. Want dat is vast en zeker goed voor de wereldvrede.

Jo, waar HEB je 't over? :8-0:

Het spel America's Army natuurlijk. Denk je dat je leuk bent of zo ?

Er is ergens een deur en daar moet je door, ik ken ook iemand die daar moeite mee had. Ik zelf niet maar bij wilde de deur niet open. Hoe heet je online?

MVg, Bart

De deur moet inderdaad opengaan nadat je die kartonnen mensen neer geschoten hebt , had er ook last van dat het niet wilde, ik zat vast wat ik ook deed.

Na de installatie van de laatste patch lukte het wel, erg vreemd allemaal.

Geplaatst door Mulmuisje
Het spel America's Army natuurlijk. Denk je dat je leuk bent of zo ?

Sorry Mulmuisje, dat was een ***lig antwoord van mij.

Geplaatst door Admin_Frisian
nadat je die kartonnen mensen neer geschoten hebt

niet nadat....t kan wel...maar de bedoeling is dat je de granaat door dat stuk naast de deur gooit en dan door de deur gaat en ze allemaal plat schiet, in het spel (dus niet de training) moet je dan natuurlijk snel zijn voor dat het uit gewerkt is(je gooit, of moet dan ook gooien met een flashbang heh!...dat is wel wat anders dan een granaat;) :eek: :p )

sux6 met de training:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan