Amerikaanse agent voor mijn eBay verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ik ben al jaren lid van een club die zich Auctiva noemt.Zij verzorgen de presentatie van de items die ik via eBay verkoop.Ik heb voor een mooie,niet Amerikaans bombastische vormgeving gekozen.Je kan kiezen uit verschillende.Ook geven ze ruimte om veel foto,s op te slaan.Het is niet gratis dus mag er wel iets verwacht worden.Over het algemeen maken ze het wel waar.Maar nu heb ik er voor gekozen om hun ,door mij vooringevulde mails naar mijn klanten te sturen.Dat gaat automatisch en de gegevens van de koop worden er automatisch in gezet.Maarrrr ik krijg geen copie !Ik ben daar al weken met ze over bezig.Volgens hun gaat het aan hun kant helemaal goed en krijgen ze,zo gewenst,wel copieen.Ze suggereerden dat mijn provider het tegen houdt maar dat blijkt niet zo te zijn.
Is er een knappe kop die weet wat er gebeurt ?
groet Sytske.

Laatst bewerkt:
Heb je het mailadres van Auctiva aan je adressenlijst toegevoegd?

Soms willen van die stomme simpele dingetjes weleens de oplossing zijn..

-Amerikaanse-agent-voor-mijn-eBay-ve

Ik krijg al jaren post van hun zonder problemen.

Misschien worden de kopieën wel via een andere server verzonden.. Weet jij veel.. Vraag het eens voor de grap, waar de mailtjes vandaan moeten komen, en wat het mailadres is.

Als dat het niet is, en het zit dus ook niet in je spamordner.. Dan vraag ik mij af of ze het wel verzenden...

Ik bedoel de kopie van het bedrijf aan jou.. Natuurlijk communiceren ze met de klant.. maar misschien bewust of onbewust niet met jou...

-Amerikaanse-agent-voor-mijn-eBay-ve

Nu moet ik uitkijken dat we niet langs elkaar fietsen.Ik wilde je laten zien waar we mee bezig zijn.Ik heb nu toch maar aan iemand die mij betaald heeft gevraagd mij een copie van de invoice mail te sturen.Dan weten we of dat wel goed gaat!

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor..

Maar kun je in die mail van de klant wel zien dat het ook naar jou is verzonden?..

Misschien gaat dat wel BCC..

Het is een beetje apart om aan een klant te vragen of hij je een kopie van je eigen rekening wil sturen.Maar het geeft mogelijk een verklaring .

Amerikaanse-agent-voor-mijn-eBay-ve

Er wil niemand van de mensen die iets bij mij gekocht hebben de door hun ontvangen invoce sturen.En eigenlijk begrijp ik dat wel.
Mijn vraag is,hoe kan de agent mij wel mailen voor andere zaken maar kunnen ze geen copie van een standaard mail sturen?Het wordt nu nog gekker,ze vragen mij om een ander emailadres voor kontakten met hun te gaan gebruiken en noemen dan yahoo!
Kan iemand van jullie het nog volgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan