AMI Bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

ny152

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hallo allemaal, ik heb sinds kort een laptop gekocht van MSI, het is de M655 met als bios: AMI Megatrends, A1039AMS V3.02.

Nu vroeg ik mij dus af of er een update is op het web van de BIOS die USB support ondersteunt. (booten vanaf usb-stick) Ik heb het hele web afgezocht en kwam niks tegen voor dit moederbord, kan iemand mij a.u.b. helpen zodat ik m'n bios kan flashen?

Alvast ontzettend bedankt,

Ny152.

zolang alles naaar behoren werkt moet je niet teveel aan je bios gaan doen .. dat zijn als ware de hersenen van je hele pc als je die om de zeef helpt krijg je hetzelfde effect als wanneer iemand hersendood is :/

alles werkt nogwel maar de hersenen in dit geval de moederbord niet meer

anders zit er op de cdrom die je gekregen hebt een update tooltje ;)

Volgens de handleiding van je notebook wordt booten vanaf USB Flash standaard al ondersteund...

bios

Klopt, maar toch ziet hij helemaal niks terwijl er wel een bootable usb-stick inzit!!!!

Volgens je handleiding wordt het wel ondersteun van USB opstarten.

....

Nee, in als je op het tabblad BOOT klikt, staat er alleen: Netwerk / CDROM / HDD

Geen USB :(

Hallo allemaal, ik heb sinds kort een laptop gekocht van MSI, het is de M655 met als bios: AMI Megatrends, A1039AMS V3.02.

Nu vroeg ik mij dus af of er een update is op het web van de BIOS die USB support ondersteunt. (booten vanaf usb-stick) Ik heb het hele web afgezocht en kwam niks tegen voor dit moederbord, kan iemand mij a.u.b. helpen zodat ik m'n bios kan flashen?

Alvast ontzettend bedankt,

Ny152.

Het is gelukt, bedankt iedereen.... !!

---------------------------------------------------------------

Hoe is het gelukt?
Legacy USB moest op AUTO staan, niet op enable!

Laatst bewerkt:
Mischien handig voor anderen om even aan te geven hoe je het opgelost hebt.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan