Amino M540 HD Videorecorder voor OnsBrabantnet- glasvezel- storing bij opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan59

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Heb storing met opnemen van TV programma's met deze Videorecorder. Deze worden verkocht door provider als je op Glasvezel aansluiting overstapt.
Waar kan ik het beste de vragen hierover stellen?
Heb deze nl. tweedehands particulier gekocht, bijna ongebruikt.

Deze Videorecorder zegt wel, dat hij het voorgeprogrammeerde programma opneemt en geeft aan dat hij het opneemt.
Op de lijst van bibliotheek staat dit programma dan niet opgeslagen.Geeft ook aan als opname niet meer aanstaat.
Harde schijf zou maar voor 42% vol zijn.

Johan59

Is een B2B apparaat, zonder support op consumenten-niveau. In eerste instantie: Probeer de schijf eens te formatteren. Kijk of er een 'terugkeer naar fabrieksinstellingen' -functie op zit. Had je deze site al gevonden? http://support-beta.aminocom.com/ics/support/default.asp?deptID=1281&task=knowledge&questionID=1204 Als je niet bang wordt van firmware flashen, daar kun je oa de fabrieks-firmware voor het apparaat vinden. Nadat deze er op staat installeert de OBN software zich misschien overnieuw..

Ik bedenk me dat het probleem ook kan zitten in het feit dat jij geen klant bent van die service, en dat ze op Provider niveau wellicht kunnen bepalen wie er kan opnemen en wie niet.

Laatst bewerkt:
Kijk zojuist op de "recorderpage"met opnamen en de films van gisteravond en eergisteravond staan er nu wel op. Ook enkele korte programma's van vanmorgen, welke ik als test opgenomen had staan ernu ook bij.

Heb vanavond om een andere reden alle apparaten en de decoder de stroom eraf gehad en na 30 sec. weer ingestoken.

Reden van storing van vraag van 11.30u. blijft voor mij nog altijd onverklaarbaar.

Johan59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan