Amper internet Iphone 4s via abonnement Hi

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpeedStone

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Beste iedereen,

Sinds een aantal dagen is mijn telefoon abonnement bij Hi ingegaan(zie onderaan voor specificatie). Dit is inclusief internet. Het probleem is echter dat ik nu het internet alleen kan gebruiken voor Whatsapp en FaceBook. Bij alle andere applicaties geeft hij aan dat het niet mogelijk is om verbinding te maken. Bij het laden van een internetpagina geeft hij voor ongeveer 1 sec. het ladingsteken zien en vervolgens verdwijnt deze en blijft de pagina blanco. 3G en mobiele data staan in de instellingen aangevinkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. :shocked:

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Mike Steen

Info abonnement: https://www.studentmobiel.nl/apple-...version_id=964&provider_id=11#bestelformulier

Laatst bewerkt:
Dit is al sinds de aanschaf van je nieuwe abonnement?

Oke, ik zet de eventuele oplossingen en vragen op een rijtje:

1. Heb je hem al geprobeerd te herstellen via iTunes? (Let op: Maak een back-up voor je dat doet.)
2. Kun je wel bellen en sms'en?
3. En als je de Wi-Fi inschakeld, heb je dan internet?
4. Sim kaart erin en eruit halen.
5. Staat er ook een 3G logo linksboven?

3g logo staat bovenaan, met wifi heb ik wel internet, ik kan wel bellen en smsen, meerdere malen uit en aan gezet. Ik zal hem nu proberen te herstellen. hopelijk helpt het. :thumb:

Ik heb hem herstelt maar dit heeft helaas geen invloed gehad op het internet, maar wel bedankt voor de moeite :thumb:. Heeft er iemand anders nog een suggestie?

Bij android toestellen moet je roaming aanzetten omdat je op het KPN netwerk zit anders werkt het niet.

Ik weet niet of er ook zoiets bestaat voor de iphone, misschien kun je hier eens naar kijken.

Zo had ik er nog niet over nagedacht maar klinkt wel logisch. Ik heb het geprobeerd maar dit ook helaas zonder resultaat :(. Wel bedankt voor je suggestie!

Ik heb bijlagen toegevoegd waarop te zien is wat ik te zien krijg. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. Als er nog andere informatie nodig is hoor ik het graag! :)

Bijlagen

• Photo 23-05-12 19 31 02.png
    Photo 23-05-12 19 31 02.png
    44,3 KB · Weergaven: 13
  • Photo 23-05-12 19 38 10.jpg
    Photo 23-05-12 19 38 10.jpg
    75,4 KB · Weergaven: 15
Enige wat ik je nog kan aanraden is naar de Hi klantenservice te bellen.

Offtopic: Welkom trouwens op HelpMij!

Laatst bewerkt:
Dat zal ik morgen maar gaan doen!

Oftopic: Bedankt! Ik had hier al eerder een account maar heb het mail adres deze op stond vernietigd.. Dus dit is een nieuwe ronde!

Inmiddels de klantenservice gebeld. Zij waren een optie vergeten aan te zetten bij mijn abonnement. Dit is nu gedaan dus alles is nu opgelost. Allemaal bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan