amr modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

boertie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2000
Heeft iemand een idee waarom mijn amr modem niet gevonden wordt in win me?Ik weet bijna 100% zeker dat het modem goed is. Alles wel goed aangesloten maar win me ziet em niet! ook geprobeerd om de software handmatig te installeren. Wil prima maar win me ziet em nog steeds niet! Ik dacht dat dat amr slot toch speciaal voor modem en geluid was ontworpen? iemand een idee?

PS Asus K7M mammaplank 1Ghz proc.

no modem of audio onboard. Is wel optie maar niet op mijn mobo aanwezig. werkt dat alleen met amd modem? anders heb ik een probleem. heb nl. motorola amr modem

Er bestaat geen 'amd modem', dat is een foutje van die site. Jij hebt wel een AMR slot op je mobo zitten, dus zou die Motorola gewoon moeten werken. Staat er niets in de handleiding van wat je precies moet doen om AMR aan de praat te krijgen?

staat alleen iets over aanwezigheid van het amr slot. En er zit inderdaad een amr slot in(anders kan ik het amr modem er niet inpriikken. Heb nu in de bios wel een irq aan het modem(??) gegeven maar ziet em nog steeds niet. irq 4 om precies te zijn want mijn huidige modem gebruikt 3.

PS ik heb geen serieele poorten ing gebruik welke irq 4 nodig heeft.

Edit:

sorry had niet goed gelezen.

heb het modem erin zitten maar ik kan in de bios de regel
"Onboard MC'97 Modem" niet enabelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan