An error has occurred...

Status
Niet open voor verdere reacties.

toppy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Hallo
Ik heb een nintendo (Ver 1.4.1E). Tot voor laatst kon ik met de r4i gold kaart spelletjes spelen, maar plots kwam een spel vast te zitten. Ik heb de nintendo uitgeschakeld en toen kwam er de melding: an error has occurred. Press and hold the Power Button to turn the system off. ...
Ik heb contact opgenomen met de site waar ik mijn r4i gold kaart heb gekocht en zij zeggen dat ik een upgrade moet doen.
Ik heb dat geprobeerd, dus naar de website www.r4ids.cn gegaan en de nodige firmware gedownload en toen het kaartje in mijn nintendo gestopt, maar hij blijft steeds die error melding weergeven. Ik heb toen wat opzoek werk gedaan op het internet en vernomen dat je eigenlijk je r4 kaartje in een andere nintendo moet steken, dan installeren en dan zou het kaartje weer moeten werken. Kan iemand me zeggen of dit zo is? Of is er nog een andere manier om dit te doen?
Thx

Dat zou kunnen werken, maar heb het probleem zelf altijd kunnen oplossen door de geheugenkaart te formatteren, geloof fat 32 en een nieuwe frisse firmware erop te plaatsen. Plaats daarna een nieuw gedownloade spel op de geheugenkaart, dus niet eentje die je er al op had staan ivm savedata. Kijk even of het dan werkt. Werkt het dan nog steeds niet, probeer het dan in een andere DS.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan