michaelvdnet
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2010
Hallo iedereen,
sinds kort ben ik bezig met een klein projectje.
Ik heb een client in php en een server in C#.
Omdat ik nog aan het testen ben is er geen geavanceerde data-handling maar gewoon iets wat alles in de console print wat het ontvangt (ik heb het nu over de C# server).
Verbinden vanaf de client gaat goed en het lezen van data in de client gaat ook goed, maar zodra ik data verzend vanaf de client crashed mijn C# server met de volgende foutmelding:
In de console van de server staat wel dat hij de gestuurde text ontvangen heeft.
Ik weet niet of het aan mijn php of C# code ligt.
Source code op verzoek
gr. michael
EDIT: voor de server gebruik ik 'TcpServer' en NetworkStreams, en voor de client gebruik ik de socket_ series
sinds kort ben ik bezig met een klein projectje.
Ik heb een client in php en een server in C#.
Omdat ik nog aan het testen ben is er geen geavanceerde data-handling maar gewoon iets wat alles in de console print wat het ontvangt (ik heb het nu over de C# server).
Verbinden vanaf de client gaat goed en het lezen van data in de client gaat ook goed, maar zodra ik data verzend vanaf de client crashed mijn C# server met de volgende foutmelding:
Code:
An unhandled exception of type 'System.IO.IOException' occurred in System.dll
Additional information: Unable to read data from the transport connection: An established connection was aborted by the software in your host machine.
In de console van de server staat wel dat hij de gestuurde text ontvangen heeft.
Ik weet niet of het aan mijn php of C# code ligt.
Source code op verzoek
gr. michael
EDIT: voor de server gebruik ik 'TcpServer' en NetworkStreams, en voor de client gebruik ik de socket_ series
Laatst bewerkt: