an unspecified error occured during system restore fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
245
heb net twee weken een nieuwe laptop. asus x77j. maar heb al een virus te pakken en hij doet eigenlijk nog maar vrij weinig. opstarten doet hij niet meer ook niet in veilige modus. hij start dan op en sluit meteen weer af. nu heb ik een recovery schijf van windows 7 gedownload. als ik deze laat lopen krijg ik de foutmelding :
an unspecified error occured during system restore.
de ene keer geeft hij code 0x8000ffff en dan weer 0x800700b7.
dus opstarten en herstellen lukt niet meer. ik sta op het punt te gan formateren en opnieuw instaleren. heeft iemand nog een redding voor mij ?
 
waarom herstel dvd er zit gewoon een herstel partitie op volgens mij onder f9. geen geklooi met drivers etc. die staan daar gewoon op. alles schoon weer computer komt er het zelfde uit als dat ie uit de fabriek komt.
 
Gewoon herstellen met de dvd en een beetje opletten op welke sites je komt en wat de download...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
herstellen via herstel partitie (F9) heb ik geprobeerd maar lukt ook niet. en met die recovery cd krijg ik steeds een foutmelding
 
touwens als ik windows gewoon of in veilige modus opstart krijg ik de melding onherstelbare fout en sluit hij af. en gaat hij in kringetjes opstarten en afsluiten.
 
Titel maar aangepast "Help !" zegt inderdaad niets over je vraag / onderwerp.
 
Hallo Chiel, dit lijkt ******* veel op mijn problemen met de Asus X77J. Ik heb de eerste in maart gekocht. Binnen week ging ie kapot, kreeg van de winkel een nieuwe. Die kreeg na een paar dagen ook kuren (langzaam vielen verschillende functies uit) Na 3 weken kon ik 'm niet meer opstarten. Is gerepareerd, harde schijf was kapot. Nieuwe harde schijf gaf ook na één dag al kuren en viel na anderhalve week weer helemaal uit. Ook weer harde schijf kapot. Hij wordt nu weer gerepareerd en ik ben benieuwd. Het lijkt erop dat de harde schijf niet goed "past" in dit apparaat. Ik ben er vrij zeker van dat er geen virus in het spel is. Het lijkt op jouw verhaal, ik hoop dat het niet zo is, maar misschien kun je controleren of je schijf het nog doet.
 
hoi boebietoo,

ik heb inmiddels geformatteerd, en alles opnieuw geinstalleerd. hij werkt weer als een zonnetje. dus ik denk dat het bij mij toch een virus was. alleen blijft die piep aanwezig, waar ik een andere vraag over heb geplaatst. dus ga hem binnenkort toch ter reparatie aanbieden aan asus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan