franky1234
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 dec 2003
Ik wil(de) een tweede scherm aansluiten (makkelijk, handig, prettig en fijn) doch dit heeft nogal problemen veroorzaakt.
Allereerst kende mijn PC (ca. 3 jaar oud) slechts 1 ingang (witte).
Dus -op advies- een viedeokaart laten monteren inclusief 2e ingang (blauw).
Na veel herbezoek aan de desbetreffende winkel, veel belwerk (PC-hulp) en uiteindelijk een mannetje aan huis,
wordt er gezegd dat de gekochte en geplaatste videokaart defect is.
Ik vraag me nu het e.e.a. af:
Kunnen op dezelfde videokaart zowel een digitaal alsmede een analoog scherm worden aangesloten?
Ik heb zowel wit (brede stekker en ingang) alsook blauw (blauwe stekker en ingang) - dus op diezelfde
videokaart, maar de PC heeft daar m.i. moeite mee.
Natuurlijk ga ik morgen (maandag 25/2) terug naar de winkel om te laten uittesten of de videokaart inderdaad
kapot is.
Maar kan het uberhaupt:
1 x videokaart, blauw en witte ingang, 2 schermen, 1 x witte, 1 x blauwe stekker.
Vooralsnog ben ik er een week mee aan de gang.
Ik heb alles maar weer terug laten zetten, maar i.v.m. mijn werkzaamheden is een tweede scherm
onontbeerlijk. Een must.
Wie kan mij adviseren?
Veel dank.
Allereerst kende mijn PC (ca. 3 jaar oud) slechts 1 ingang (witte).
Dus -op advies- een viedeokaart laten monteren inclusief 2e ingang (blauw).
Na veel herbezoek aan de desbetreffende winkel, veel belwerk (PC-hulp) en uiteindelijk een mannetje aan huis,
wordt er gezegd dat de gekochte en geplaatste videokaart defect is.
Ik vraag me nu het e.e.a. af:
Kunnen op dezelfde videokaart zowel een digitaal alsmede een analoog scherm worden aangesloten?
Ik heb zowel wit (brede stekker en ingang) alsook blauw (blauwe stekker en ingang) - dus op diezelfde
videokaart, maar de PC heeft daar m.i. moeite mee.
Natuurlijk ga ik morgen (maandag 25/2) terug naar de winkel om te laten uittesten of de videokaart inderdaad
kapot is.
Maar kan het uberhaupt:
1 x videokaart, blauw en witte ingang, 2 schermen, 1 x witte, 1 x blauwe stekker.
Vooralsnog ben ik er een week mee aan de gang.
Ik heb alles maar weer terug laten zetten, maar i.v.m. mijn werkzaamheden is een tweede scherm
onontbeerlijk. Een must.
Wie kan mij adviseren?
Veel dank.