Ander e-mail adres als afzender.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaverburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Hoe stel ik mijn e-mail adres zo ik dat een ontvanger een ander adres als afzender ziet dan waar ik vandaan verstuur.

Ik maak gebruik van o.a. lycos als e-mail adres op het internet en gebruik dus geen Outlook Express.

Kan dat bij Lycos?

Zo ja, hoe?

Kan het bij O2? (voor de grote verandering kon dat wel)

Zo ja, hoe?

Indien het bij beide niet kan, zijn er andere e-mail adressen waar het wel mogelijk is?

Ik wil graag van die mogelijkheid gebruik kunnen maken om zo mijn ontvangen berichten naar de door mij opgegeven e-mail adressen te laten sturen i.p.v het gebruikte adres. Ik heb hier voor de grote verandering bij O2 daar gebruik van gemaakt, maar alles is veranderd.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Ik zou niet weten hoe dat zou moeten.

Je kan wel bijvoorbeeld bij hotmail er voorzorgen dat je bericht wordt beantwoord naar een andere emailadres.

dus als jij met xxx@hotmail.com iets verstuurt.
en de mail word beandwoord komt ie terug op yyy@yahoo.com

uhm

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.

Ik heb een e-mail adres (adres A) die alle post direct door stuurt naar een ander adres (adres B). Als ik mail verstuur dan doe ik dat via adres B, maar wil graag als afzender hebben adres A. Ik kan niet bij adres A inloggen, want die kan alleen maar ontvangen en door sturen.

Ongeveer een jaar terug kon dat bij O2, maar sinds ze alles veranderd hebben kan dat helaas niet meer.

Iemand enig idee waar het wel kan?

Laatst bewerkt:
Extra, accounts, eigenschappen, antwoord adres.

Bij Hotmail en Dolfijn weet ik dit ook. Ik denk dat dit echt ondersteund moet worden door de E-mailprovider. En anders toch OE gebruiken.

Het probleem is inmiddels opgelost, het kan toch bij O2. Ik kon het niet vinden, maar de klantenservice van O2 van het internet heeft mij de weg gewezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan