Ander e-mailadres Verzendlijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentdelbos

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Hallo,

Op mijn werk heb ik twee e-mailaccounts, een afdelings e-mailbox en een individuele account.

Nu wil ik via Word een groot aantal brieven versturen via verzendlijsten, maar die wil ik versturen via de afdelings e-mailbox. Als ik nu de brieven verstuur, worden deze via mijn eigen individuele e-mailadres verstuurd.

Hoe kan ik dat wijzigen?

Grt,
Werner

De Email merge is gemaakt om ervoor te zorgen dat je zonder problemen met elke standaard email client kunt samenvoegen. Daarbij is het niet mogelijk om een specifiek account te gebruiken, omdat elke client dat weer anders regelt. Dus gebruikt Word de standaard instellingen van de email client.
Voordeel: werkt altijd. Nadeel: je kunt weinig aanpassen aan die instellingen. Hooguit kun je ervoor zorgen dat je Outlook eerst opstart met een ander account/profiel, zodat Word dan met het op dat moment geldende standaard account werkt.

Een alternatief is, dat je de hele samenvoeging vanuit VBA start. Dat vereist uiteraard het e.e.a. aan programmeren. Als je daar niet voor terugschrikt, dan staat hier alle code die je nodig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan