ander pakje in gta sa

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
515
heeee,
ik heb een vraag:
ik wil een nieuwe skin aan doen zo als een S.W.A.T skin maar hoe doe ik zo'n pakje aan?
en hoe voeg ik het toe?
en kan het wel want ik zi op somige filmpjes dat ze het wel hebben.

hoor het graag!
 
Welke? GTA San Andrias ... ofzo?
voor de pc of playstation 2 daar heb ik echter veel cheats voor :D

MVG

Zettekakkersssss
 
ik weet niet zeker of dit gaat werken hier is een site waar er redelijk veel code's staan
echter staat er
Health, Armor, $250k
zeker wel 50 keer
ik denk dat dit telkens een ander armour is:D dit word dus zoeken of wel wacht je gewoon
tot er iemand anders iets vind :d
echter als je zo al een armour hebt moet je dat toch gewoon oppakken en dan is het toch aan?

http://www.maxbot.com/gta/3wordcheatsdumpsorted.txt
 
voor gta sa pc en geen cheats maar een ander pakje om aan te doen!
 
Laatst bewerkt:
dit heb ik gevonden dat wel nuttig is denk ik :)
In addition, armour can now pad injuries from falls, collisions with vehicles on foot, and even melee attacks; the armour in GTA San Andreas and GTA Vice City Stories is an exception, providing no protection to the player from falls, while the armour in Grand Theft Auto Advance provides no protection to melee attacks.

In addition to spawning in specific locales, body armour can also be purchased at stores that sell weapons, such as Ammu-Nation, as well as entering the police/SWAT Enforcer trucks. Like the player's health, armour hitpoints between GTA Vice City and GTA Vice City Stories (sans GTA Advance) can typically be increased easily via side-missions (such as "Vigilante"), as well as 100% completion of the game.

bron: http://gta.wikia.com/Body_Armor

dus eigenlijk gewoon geen armour :D
 
Als je een paar missies doet gaan er kleren winkels open in 1 van die winkel kun je normaal kopen.
 
nee ik wil geen normale kleren want ik heb het al uitgespeelt maar een s.w.a.t. skin
 
ok dankje en
p.s. weer jij ook hoe je ipod moet jailbreaken?
 
Volgens mij is dat illegaal? Dus daar mogen we hier niet over praten :) Maar Google helpt je er wel uit denk ik.
Vergeet niet dit topic op "Opgelost" te zetten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan