ander probleem met beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

arianlo

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
15
Hoi heb het beeld opgelost, maar nu het volgende. Als ik een website open heb en ik ga scrollen dan loopt het beeld over elkaar heen. Het blijft niet een beeld zoals gewoonlijk. Ik weet niet zo goed hoe ik dit probleem moet omschrijven hoop dat iemand weet wat ik bedoel en weet wat eraan te doen
 
WELKOM OP HELPMIJ NOG

hoi,
bedoel je dat wanneer je scrolt het beeld als het ware "golft" ?
 
normaal gesproken kun je het oplossen door de drivers van je videokaart te installeren

staat er een geel uitroepteken oid iin je apparaatbeheer?
 
je videokaart heeft drivers nodig om goed te kunnen werken.

zoals nu naar uit ziet zijn die niet geinstalleerd op je pc.

ga eens naar start-configuratiescherm-prestaties en onderhoud-systeem-hardware-apparaatbeheer.
in die volgorde.zie je daar dus een geel uitroepteken of vraagteken ofzo?
 
Bij video controller ( VGA Compatible) staat een geel uitroepteken in het beeldschermpje
 
ok dus en dat moet dus die driver zijn.

nu hetvolgende.
wat weet je van je pc?weet je wat voor videokaart erin zit?
of is het een zogenaamde gekochte merk pc als bijv medion,dell etc
vermeld dan hier even merk en type en welke windows je draait.
 
merk van pc is sempron wat voor video kaart het is zou ik niet weten. Heb deze computer enkele jaren geleden gekocht dus zal het wel windows xp zijn maar zeker ben ik er niet van
 
Heb PC wizzard geinstalleerd Video Card : VT82C570 MV IDE Controller VIA/S3 Unichrome Pro VGA Adapter
 
je pc is een sempron?

zie je ook welk type

of heb je een merk en type moederbord?
 
Mainboard : ASUSTeK Computer Inc. K8V-MX
Chipset : VIA K8M800 (VT8380)
Processor : AMD Sempron 3000+ @ 1800 MHz
Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Version 9.0c
 
Ik neem aan dat ik iets moet downloaden en instaleren maar kun je mij vertellen wat
 
Het lukt mij niet om deze te installeren krijg steeds een fout melding setup was unable to compleet tthe installation, check the progres log in your windows directory ( weet niet waar ik dat moet zoeken. ( heb het zelf bij de bovenste 3 geprobeerd maar krijg steeds deze foutmelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan