Andere browser; welke verandering?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
182
Sinds kort weet ik dat je niet aan IE gebonden bent, en dat je misschien zelfs beter beschermd bent tegen spyware e.d., maar ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat er concreet veranderd als je veranderd van browser. Wat zijn b.v. de verschillen tussen IE en Firefox en wat merk ik ervan tijdens het gebruik van de pc? Als ik dit soort info had zou het makkelijker zijn om te beslissen of ik de overstap ga maken.
 
Probeer voor de gein gewoon Firefox eens, je kan altijd nog terug gaan naar Internet Explorer.
 
Hoe kan ik dan terug naar Internet Explorer? Kun je dat ook gewoon downloaden dan? Dacht dat je daar een cd- rom voor nodig had..:eek:
 
Geplaatst door Little Monk
Hoe kan ik dan terug naar Internet Explorer? Kun je dat ook gewoon downloaden dan? Dacht dat je daar een cd- rom voor nodig had..:eek:

Het enige wat je moet doen om terug te gaan is Firefox te veranderen in Internet Explorer. Dit vind je in Eigenschapen voor Taakbalk en menu Start > Tabblad Menu Start > Aanpassen > Tabblad algemeen. En dan onderaan waar een vinkje staat voor Internet, daar veranderen. Ok... Toepassen en OK

Om Firefox te deinstalleren ga je naar Configuratiescherm > Software > Firefox
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de mozilla gaan, gezien die toch makkelijker lijkt te werken. Ook maakt deze gebruik van zogenaamde tabbladen, wat het surfen een stuk makkelijker maakt en een quicklaunch icoon voor sneller opstarten..

mozilla 1.7.3

Tenslotte is hiervoor een nederlands talenpakket verkrijgbaar, wat het natuurlijk ook een stuk makkelijker maakt.

Wat internet explorer allemaal niet heeft is een popup-beheerder, een downloadbeheerder, een afbeeldingenbeheerder, cookiebeheerder, de snelheid...
 
Kan ik in Firefox ook de opgeslagen webpaginas verwijderen?Hoe?

Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan