Andere gebruiker / afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyniels

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Beste helpmijers,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik van gebruiker kan wisselen.

ik moet op een pc iets installeren maar de hudige gebruiker heef niet de juiste rechten, dus dan moet ik naar de administrator account gaan. Maar met teamvieuwer kan dit niet dan word de verbinding verbroken.

Nu is mij vraag weet iemand een gratis remote programma dit wel kan?

Laatst bewerkt:
Ben jij de enige gebruiker van de computer? Is er eventueel een gebruiker die administrator rechten heeft?

Ik moet op een laptop van mijn collega iets installeren. de laptop is van ons bedrijf waar inprincipe iedereen met hun eigen account kan inloggen alleen de laptop is niet op locatie waarom ik die laptop graag over wil nemen om het programma te installeren. er is idd een account met wel de juiste rechten. alleen die kan ik met teamviewer niet berijken.

Dan zou het toch even de optie zijn om deze collega op te bellen, de stappen telefonisch uit te laten voeren om in te loggen op dat account, en vervolgens weer een TV sessie op gang te laten brengen. Anders zie ik verder geen optie.

okay bedankt voor je snelle reacties. alleen het is niet de bedoeling dat dit account+wachtwoord word verspreid.

Het wachtwoord wijzigen is binnen 1 minuut gebeurt.
Daar zou ik me juist nu net niet zo druk over maken.
Gewoon Dennis zijn hulp gebruiken lijkt me prioriteit 1.
Maar goed, you know best.

dus dan blijft de vraag aan jou crazy, wat denk jij dat je het best lijkt? Ik heb wel dagelijks te maken met gevallen als teamviewer sessies, zelf gebruik ik de opgenoemde procedure meestal. En inderdaad, wat prins zegt, zodra je diegene in het systeem hebt laten inloggen kun je het wachtwoord aan het eind wijzigen, of al wijzigen voordat er ingelogd wordt, en daarna weer terugzetten naar het originele wachtwoord.

okay bedankt voor het meedenken.
klopt ik was ook op zoek voor de lange termijn (want dit komt vaker voor) maar als het niet anders kan moet ik hun mijn gegevens geven.

Jep, daarom raad ik aan vooraf de gegevens (wachtwoord is enkel nodig) te veranderen, en deze weer terug te zetten nadat je klaar bent met TeamViewer. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan