andere gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
op mij computer heb ik, naast mezelf, nog drie andere gebruikers accounts met beheerders rechten. deze andere accounts vertonen een aantal problemen:
- windows mediaplayer start niet op (zij kunnen dus bv geen films, of streams bekijken).
- web pages worden niet volledig opgebouwd waardoor links niet op komen die er wel zijn; als ik ze op roep op mijn gebruikers account.

wie weet waar dit aan zou kunnen liggen ?

bij voorbaat dank,
willlem

Hallo,

Je hebt je vraag in de sectie Tips & Handleidingen geplaatst. Dit is echter niet de juiste sectie voor vragen. Ik zag dat je nog vrij nieuw bent op helpmij.nl, dus voor deze keer heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Bij deze wel een vriendelijk verzoek om de volgende keer de juiste sectie te selecteren.

Ik ga er nu even vanuit dat je Windows XP gebruikt. Als dat niet zo is laat het dan even weten, dan verplaats ik het bericht naar de juiste sectie.

Mvg,

fuego
Moderator Tips & Handleidingen

Waar dat aan ligt is niet te bepalen, zeker niet op een forum.

Waar je vanuit moet gaan is dat er bij hun in de registry dingen niet goed staan. Hoe kun je dit nou 'oplossen'?

De makkelijkste optie is om de oude accounts te verwijderen en dan weer nieuwe aan te maken.

- Belangrijk: Maak eerst een volledige kopie van de map C:\Documents and Settings.
- Gooi dan vanuit jouw account hun accounts weg, inclusief hun bestanden en maak nieuwe accounts. Laat ze daarna hun gebruikersbestanden terugkopieren vanaf de backupmap, zoals hierboven gemaakt.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan