Andere hooren mijn achtergrond muziek niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica_d

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
IK heb evenb een vraag. Ik heb in frontpage een website gemaakt en daar een echtergrond muziek ingezet. nu hoor ik zelf wel de muziek als ik mijn website bekijk in explorer, maar anderen niet. Wat doe ik niet goed.

Mijn website is.

www.md-creationsandbeads.nl

Kan kloppen.

Dit staat in de broncode van de pagina:
HTML:
<bgsound src="file:///D:/Mijn%20muziek/Noa/Blue%20Touches%20Blue/15%20Beautiful%20That%20Way.wma" loop="-1">
Betekent dat wanneer er bij ons een muziekje staat op exact die locatie wij ook wat horen.

Je zult eerst de muziek moeten uploaden naar dezelfde map als waar de pagina staat en dan dit invoeren i.p.v. bovenstaande:

HTML:
<bgsound src="15%20Beautiful%20That%20Way.wma" loop="-1">

aha, dat heb ik dus niet gedaan. sorry beetje dom......

Dank je.

Groetjes Monica

Krigf foutmelding bij uploaden. Heb nu een email naar mijn webhoster gestuurd.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp. :)

Groetjes Monica

Wat is de foutmelding dan?

Sorry, vergeten bij te plakken. :o

File uploads are restricted to prevent account issues caused by exceeding your file system quota

Current available freespace: 80.94 MB
Maximum file size for upload: unlimited MB
Required free space after upload: 5 MB (Default 5MB)

Groetjes Monica

kan best zijn dat je geen .wma kunt uploaden.

Probeer eens een .mp3 bestand.

Dank je de koekoek.......

ik kan niet op je D schijf komen:
bgsound src="file:///D:/Mijn%20muziek/Noa/Blue%20Touches%20Blue/15%20Beautiful%20That%20Way.wma" loop="-1"

Zet eerst je soundfile in je homepage map en link er dan naartoe.
En natuurlijk ook uploaden die file.

:cool:

/// edit
mmmmm was te vlug, had antwoorden niet gezien, lijk wel een mens.. soms.

Hoe groot is je file?
Hou deze zo klein mogelijk.
Muziek op je site kan irritant zijn.

Laatst bewerkt:
je kan natuurlijk ook een account maken (gratis) bij lycos/tripod. Dat doe ik ook, en daar je mp3 of wma uploaden. Je moet wel weten dat het beter is die wma te converteren naar OGG, dan kan ieder OS de muziek horen. dan wordt de code:

HTML:
<bgsound src="http://members.lycos.nl/mijnaccountnaam/mijnnummer.OGG" loop="-1">

dit is een veel betere keuze. Als je een account maakt op lycos, moet je wel letten op de "OGG" die MOET in hoofdletters! Ook met WMA en MP3

Het probleem zit hem niet in de account, de TS heeft zelf een webhosting account bij iemand dus daar zit het probleem niet.

Het uploaden wil alleen niet vlotten.

Maar waarom moet de bestandsextensie met hoofdletters? Als ik een MP3 bestand als mijngeluid.mp3 opsla heeft het weinig zin deze up te loaden en dan vervolgens in HTML de extensie met hoofdletters aan te roepen.:(

Kortom, het ligt er maar net aan hoe je je geluidsbestand opslaat. Met hoofdletters of zonder...

IK heb het bestand in de webmap geplaatst en geupload, maar nu hoor ik het zelf ook niet meer.

Wat betreft LYCOS, hoezo gratis ik zie alleen maar paketteb die je per maand moet betalen. Een webhoster heb ik al.

Of moet ik dat hele gedoe van een achtergrondmuziek maar vergeten. Graag advies.

Groetjes Monica

HTML:
<bgsound src="images/15%20Beautiful%20That%20Way.wma" loop="-1">
Vervangen door:
HTML:

Je hebt het bestand niet in de map images gezet, dus hoef je dat er ook niet voor te zetten.

Als ik dit intyp open Windows Media Player zich en krijg ik een muziekje te horen.
http://www.md-creationsandbeads.nl/15 Beautiful That Way.wma

Tha Devil zei:
HTML:
<bgsound src="images/15%20Beautiful%20That%20Way.wma" loop="-1">
Vervangen door:
HTML:

Je hebt het bestand niet in de map images gezet, dus hoef je dat er ook niet voor te zetten.

Als ik dit intyp open Windows Media Player zich en krijg ik een muziekje te horen.
http://www.md-creationsandbeads.nl/15 Beautiful That Way.wma

Ik heb het aangepast in FP HTML en opnieuw geupload. Het werkt. Super hoor. Dank je voor al jke hulp en geduld, hihi :D :D :D

GRoetjes MOnica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan