Andere kast ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Ik wil mischien een stuk plexiglas in mijn Dell Dimension 5150 hebben, mischien ook nog wat ledjes,neon.

Hoef niet perse een nieuwe kast, weet er iemand hoe je een Dell PC een beetje kunt Case modden :P ?

Mvg,Alex :)

Laatst bewerkt:
Ik vind deze behuizing van Antec heel mooi, of als je iets goedkopers zoekt (hoewel, het scheelt maar zo'n 7 euro) deze.

Enne.... 305 Watt voeding toch? Ja dat moet wel lukken denk ik. Als ik je trouwens nog iets mag aanraden, deze koeler (ook van antec) is heel leuk. Ze zijn er ook in het rood en groen.:D Je kan ze in 4-pins stekkers doen en gewoon doorschakelen, dus ze nemen geen stekkers in beslag;)

Als je ook een CPU-koeler met ledjes wilt zal ik een Zalman nemen, bijvoorbeeld deze (kijk dan wel even of die goed is voor je CPU).

Van neon heb ik (nog) geen verstand, dat heb ik nog nooit gebruikt. :o Maar er zijn genoeg anderen die er wel verstand van hebben:)

Laatst bewerkt:
Ik vind deze behuizing van Antec heel mooi, of als je iets goedkopers zoekt (hoewel, het scheelt maar zo'n 7 euro) deze.

Enne.... 305 Watt voeding toch? Ja dat moet wel lukken denk ik. Als ik je trouwens nog iets mag aanraden, deze koeler (ook van antec) is heel leuk. Ze zijn er ook in het rood en groen.:D Je kan ze in 4-pins stekkers doen en gewoon doorschakelen, dus ze nemen geen stekkers in beslag;)

Als je ook een CPU-koeler met ledjes wilt zal ik een Zalman nemen, bijvoorbeeld deze (kijk dan wel even of die goed is voor je CPU).

Van neon heb ik (nog) geen verstand, dat heb ik nog nooit gebruikt. :o Maar er zijn genoeg anderen die er wel verstand van hebben:)

Bedankt voor je reactie ! Mischien ga ik een stuk uit mn Kast halen en er gewoon een stuk plexiglas inzetten,want ik vind mn PC kast niet echt lelijk ofzo :P

Mischien nog ff het Dell Logo modden met ledjes :) Bedankt !

Ja dat kan natuurlijk ook, ik ben nu ook bezig met mijn eerste casemod (link)

Hoef niet perse een nieuwe kast, weet er iemand hoe je een Dell PC een beetje kunt Case modden?
Ik denk netzo als alle andere kasten, lees deze tutorial anders even.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan