• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Andere Layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

doubleJ

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Goedenmiddag,

Is het mogelijk als je in excel een database hebt aangemaakt een ander layout in te voegen alsof het lijkt een op zich zelf staand programma te zijn. dus zonder werkbalken en alle excel gekkigheid

groet Double j

Knoeien met Excel zou een betere titel zijn. Ik raad het af, want op die manier ga je de gebruiker z'n instellingen wijzigen... men gaat iets fout doen... of er gebeurd iets onverwachts (Electriciteitspanne bijvoorbeeld... en de gebruiker is z'n instellingen kwijt.) In het beste geval mag jij het dan gaan oplossen... en in het slechtste geval zwijgt men... zit men zelf een halve dag te knoeien, en vervloekt men je in stilte.

http://users.skynet.be/onderland/Excel.htm#Lessen
10- Manipuleer Excel

Deze link voor het geval je m'n raadgevingen in de wind slaat.

Luc

Met respect voor die "Excel gekkigheid"zou je een beeldvullende UserForm kunnen gebruiken.

Hoi doubleJ,

De vraag doet me enigszins denken aan een onderwerp op het Officeforum van een jaar of twee geleden waarbij zoveel mogelijk werkbalken uitgeschakeld werden. Ik kan alleen de link niet meer vinden. Luc Hendrikx of Jan Karel misschien wel.

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan