Andere modellen aan elkaar verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Is het mogelijk om 2 verschillende kaarten aan elkaar te koppelen via crossfire of sli

Op dit moment heb ik een ATI hd 5770 in mijn systeem zitten en kan voor een mooi prijsje de ati HD 4850 krijgen. Nu is mijn vraag is er mogelijk of dit te koppelen via crosffire . Zoja heeft het nu

crossfire

Als allebei de verschillende kaarten crossfire ondersteunen dan moet het kunnen. Een vereiste is wel dat je nog een vrije poort voor de extra videokaart hebt.;)

mvg
corstian

Goedemiddag,

Zou je wel eerst even moeten kijken of je voeding het trekt en inderdaad of je moederbord twee pci-e 16 slot heeft ,Alleen vraag ik me af of je echt veel prestatie winst hiermee behaalt.

Laatst bewerkt:
Klopt, daarom heb ik niet twee kaarten in mijn kast zitten;). sneller word je PC er volgens mij wel van, vooral met games.

mvg
corstian

Hoi,

Ik oogde eigenlijk op het verschil qua kaart 5770 en 4850 in crossfire lijkt mij niet echt een ideale optie heb ik het ide het wordt anders net tweemaal 5770 bv. daar haal je zeker de beoogde prestatie winst mee. inderdaad met games natuurlijk

Volgens mij is crossfire een universele verbinding tussen kaarten die dat ondersteunen. maar ik ben het wel eens met het feit dat twee dezelfde kaarten het beter doen dan twee verschillende.:)

mvg
corstian

oke inprincipe kan het dus gelukkig wel,

2e de zelfde kaarten halen inderdaad het gewenst resultaat, bij ati is dat tot 60% sneller. Ik hoop dat het inderdaad winst gaat opleveren. Het liefst wil ik dat allebei me schermen door een andere videokaart word bestuurd dus scherm a met de 5770 b met de 4850(kan hem voor niks op halen) en over een half jaartje ga ik denk over naar de nvidea 460 of 490

mijn voeding trek het wel ,zit een 850 w in , terwij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan