andere picto's na udate SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

EagleHunter

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
166
Ik heb zojuist XP pro -service pack 1 gedownload. Duurde bijna een half uur. Daarna nog 4 update-versietjes (media player etc) erbij gedaan.

Nu -na het opnieuw opstarten van de pc- zijn mijn pictogrammen (internet-snelkoppelingen) op het bureaublad allemaal internet-explorer pictogrammetjes geworden. Ook de snelkoppeling naar Helpmij.nl.

Hoe krijg ik die weer terug in de normale staat?
 
Werken deze snelkoppelingen dan niet meer?
Of gaat het om die snelkoppelingpijltjes!
 
Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd met je rechter muisknop op zo'n pictogram te klikken en te kiezen voor "ander pictogram"?
 
Ja, je kunt wel kiezen voor een ander pictogram, maar ik wil graag de Helpmij pictogram. Niet de pictogrammen van Windows.

De snelkoppelingen werken trouwens wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Heeft iemand een oplossing? Alle snelkoppelingen naar een website hebben de Internet Explorer-pictogram. Natuurlijk kan ik daar een ander pictogram van maken, maar ik wil graag de pictogram van de website. (die je krijgt als je een snelkoppeling aanmaakt)

Wieh-O-Wieh?
 
Die pictogrammen staan in je Temporary Internet Files, in het geval van helpmij heet hij favicon[1].ico, het beste kan je deze in andere map zetten en via ander pictogram, bladeren daar naar toe wijzen.
 
Laatst bewerkt:
Stom toevallig kom ik zelf ook dat antwoord tegen. Maar i.i.g. dank voor de genomen moeite! Vraag is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan