andere provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

wisker

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
85
Thuis heb ik planet internet en de post lees ik gewoon via outlook expres. Als ik nu naar mijn vriendin ga neem ik de laptop mee maar daar kan ik de post niet lezen, want zij heeft tiscali. Kan ik nu toch met outlook mijn post lezen op een of andere manier? )ik bedoel dus niet webmail)
 
In principe zou je nog wel post moeten ontvangen, verzenden wordt alleen lastiger omdat je dat niet meer via mail.planet.nl kunt doen.

Ben je bij je vriendin wel aangesloten op een draadloos netwerk? Anders heb je ook geen verbinding natuurlijk.
 
Ja. draadloos werkt goed. Als verzenden niet kan heeft het ook geen zin. Jammer
 
Ik ben in de war met mijn eigen probleem laatst, die ging over het mailen met je eigen domein. Aangezien Planet de poort 25 heeft geblokkeert moet ik voor het verzenden van een mail bij mij thuis als uitgaande server mail.planet.nl gebruiken maar wanneer ik op school ben met ik de smtp-server van mijn school gebruiken...

Aangezien het bij jou om je planet account zelf gaat lijkt het mij het beste dit voor te leggen bij Planet zelf. Een mailtje naar de klantenservice sturen en wachten op een reactie...
 
Planet verteld mij dat ik de uitgaande moet aanpassen aan tiscali. Ga ik proberen morgen.
ik laat het weten.
 
Oke ze hebben dus niets over het veranderen van de ingaande server gemeld?

Waarschijnlijk zul je de uitgaande server op smtp.tiscali.nl moet zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan