Andere spelers op WoW happeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xypher

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
89
Hallo,

Als ik het spel World of Warcraft speel zie ik andere mensen happeren.
Het kan nooit aan hun pc/connection liggen want elke speler die ik zie happert.
Ook al is mijn ping <100 en fps 130 zie ik hun happeren.
In elke server dat ik ga is het zo, heb ook al geprobeerd me addons uit te zetten of dat het was maar nee.
Pc reboot ook, helaas niets geholpen.

Ik ben ten einde raad, iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt?

Mvg, Barry
 
Heb die test gedaan.
Download is 400kb /sec en upload 70kb.
Tijdens het spelen heb ik nooit downloads aan staan.
Trouwens opgezocht op WoW forums en daar zeggen mensen dat het probleem veroorzaakt word door de nieuwste patch?:confused:
 
hallo,

je speed is genoeg.
kijk dan voor een nieuwere patch en anders zit er niks anders op dan alles eraf halen en die patch niet installeren maar dan zullen ook andere bug die waren gerepareerd weer zichbaar.

groeten
 
allereerst probeer je shadow detail on 0 of 1 te zetten als dat niet werkt kan het aan je MPQ files liggen en kan je het best gewoon de repair.exe even runnen. :thumb:

ik had dit probleem toen WOTLK pas uitkwam met de nieuwe shadows
 
Heb ik even geprobeerd.
Hoe ik de graphics settings ook zet, het blijft happeren(ook alles low geprobeert).
Toen even de Repair gedaan en voltooid, bleek ook niks te helpen.
Blijf wel even wachten tot er andere patch of iets dergelijks komt wat misschien het probleem zal oplossen :eek:
 
Probeer de webform van bliz eens. of de support line. die bieden altijd erg goede hulp
 
Op die forums, daar heb ik gevonden dat het aan de patch lag.
Als je beetje zoekt vind je een hele hoop mensen die het probleem hebben.
Alleen jammer genoeg heeft niemand er een oplossing voor.
 
Op die forums, daar heb ik gevonden dat het aan de patch lag.
Als je beetje zoekt vind je een hele hoop mensen die het probleem hebben.
Alleen jammer genoeg heeft niemand er een oplossing voor.

wacht tot woensdag dan worden de servers gecontroleerd als je daarna geen oplossing hebt maak een GM ticket mischien weten zij meer.
 
wacht tot woensdag dan worden de servers gecontroleerd als je daarna geen oplossing hebt maak een GM ticket mischien weten zij meer.

check de datum eerst even voordat je reageert ;)
probleem was opgelost nadat er een nieuwere patch kwam, mja ben allang gestopt met dit spel dus :D
 
check de datum eerst even voordat je reageert ;)
probleem was opgelost nadat er een nieuwere patch kwam, mja ben allang gestopt met dit spel dus :D

je weet niet wat je mist het word alleen maar beter;)
 
je weet niet wat je mist het word alleen maar beter;)

haha, ik mis niks :p vind er echt geen **** meer aan, en me portemonnee word er ook alleen maar leger van ;)
Ik wacht wel lekker op Guildwars 2 :thumb:
 
haha, ik mis niks :p vind er echt geen **** meer aan, en me portemonnee word er ook alleen maar leger van ;)
Ik wacht wel lekker op Guildwars 2 :thumb:

het is maar 13 euro per maand. nou als je rookt heb je al meer kosten dus echt arm word je er neit van:p;)
 
het is maar 13 euro per maand. nou als je rookt heb je al meer kosten dus echt arm word je er neit van:p;)

daarom rook ik dus ook niet :D eerst vond ik WoW leuk, maar naarmate ik slimmer werd en beter nadacht stopte ik maar :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan