Hallo ik ben bezig met een snipperkaart. Hij is nu zo ver dat de uren worden bijgehouden en verrekend naar dagen.
Nu hebben wij op ons werk een ander tijd verdeling als normaal.
1 uur wordt verdeelt in 10 eenheden. Dus hebben wij eenheden van elk 6 minuten. Dat houd in als je 1 minuut te laat komt
en je laat die ene minuut verrekenen als vakantie/snipper dan gaat er geen 1 minuut af maar 6 minuten af.
Vraag me niet hoe ze daar op gekomen zijn op die manier. Het is ook niet één van de begrijp volle manieren.
Nu wil ik eigenlijk gaan muggenziften om de puntjes op de i te krijgen.
Is het mogelijk d.m.v. een formule om als ik bv. om 03 minuten over in klokt dan gelijk wordt verrekend dat hij er 06 minuten van gemaakt word.
Ik hoop dat ik duidelijk bent zo niet vraag het me.
Hoop niet dat ik het onmogelijke vraag.
Groetjes,
Aart
Nu hebben wij op ons werk een ander tijd verdeling als normaal.
1 uur wordt verdeelt in 10 eenheden. Dus hebben wij eenheden van elk 6 minuten. Dat houd in als je 1 minuut te laat komt
en je laat die ene minuut verrekenen als vakantie/snipper dan gaat er geen 1 minuut af maar 6 minuten af.
Vraag me niet hoe ze daar op gekomen zijn op die manier. Het is ook niet één van de begrijp volle manieren.
Nu wil ik eigenlijk gaan muggenziften om de puntjes op de i te krijgen.
Is het mogelijk d.m.v. een formule om als ik bv. om 03 minuten over in klokt dan gelijk wordt verrekend dat hij er 06 minuten van gemaakt word.
Ik hoop dat ik duidelijk bent zo niet vraag het me.
Hoop niet dat ik het onmogelijke vraag.
Groetjes,
Aart