andere videokaart erbij plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guillaume4

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Is het mogelijk dat ik twee verschillende videokaarten in mijn PC stop?

op het moment is dit mijn samenstelling van mijn PC

Harde schijf: Samsung 840 Series MZ-7TD120 - Solid state drive - 120 GB
Moederbord: MSI X79A-GD45 (8D) - ATX - LGA2011 Socket - X79 - USB 3.0 - Gigabit Ethernet - HD Audio (8-kanaals)
Processor: Intel Core i7 3930K / 3.2 GHz - LGA2011 Socket - L3 12 MB
Koeler: Noctua NH-D14 SE2011 - Koeler voor processor - ( Socket 2011 )
Geheugen: Corsair XMS3 - Geheugen - 32 GB : 4 x 8 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL11 - 1.5 V - niet-gebufferd
Videokaart: NVIDIA Quadro K2000 - Grafische kaart - Quadro K2000 - 2 GB GDDR5 - PCIe 2.0 x16 - DVI, 2 x DisplayPort
Voeding: CoolerMaster Silent Pro M2 1000W - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.31/ EPS12V 2.92 - 80 PLUS Silver - 100-240 Volt wisselstroom V

Als kijk op benchmark: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

dan scoort in deze tabel mijn video kaart niet heel hoog.
nu heb ik nog ruimte over voor andere videokaarten [kan er totaal vier in plaatsen]

is het mogelijk dat ik een andere videokaart bij stop?

bijvoorbeeld de GeForce GTX 770 of 680

Hoi,

Na mijn weten gaat dat niet lukken is de huidige gewoon niet vervangbaar zou dat geen betere optie zijn?

Je zal de huidige voor grafische programma's gebruiken maar zou een genoemde kaart dat ook niet kunnen ?

Laatst bewerkt:
Ja dit kan, maar dan moet je je quadrokaart als secundaire kaart gebruiken, en dan kan je waarschijnlijk niet meer (zo gemakkelijk) van de hardwareversnelling van die kaart gebruik maken. Dus dan wordt de quadrokaart slechts een extra kaart enkel om eventueel een andere monitor aan te sturen. Vervangen zou dan ook logischer zijn.

Die kaart is ook bedoeld van teken en/of rendering programma's en niet voor gaming en dat de kaart niet hoog scoort heeft daarmee te maken, het een geweldige kaart voor andere toepassingen dan gaming.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan