andere videokaart in laptop?!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans164

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Hallo,

Ik heb voor school een laptop nodig, nu zat ik te denken aan een acer aspire 7720z
met de volgende specs.:

Intel Pentium Dual Core T2310

Memory: 2GB RAM

Hard Drive: 160GB Hard Disk Drive

Graphics Card: Mobile Intel� GL960 Express chipset with Intel Graphics Media Accelerator X3100

Optical Drive: DVD SuperMulti, CD/DVD reader/writer for all types of CD/DVD discs

Audio: Dolby Digital Live surround sound

Connectivity: Wireless LAN B/G, 4 x USB 2.0 Ports, 5 in 1 Card Reader

Operating System: Windows� Vista Premium:Additional Software: Acer Empowering Technology, Acer Arcade, Norton Internet Security Trial, Adobe Reader, NTI CD Maker

Display Size: 17" WXGA TFT Display with Acer CrystalBrite technology

Webcam:0.3MP Built in Crystaleye Camera

Nu is mijn vraag : kan ik hier een andere videokaart inzetten, of is er een mogelijkheid om de video(kaart) chipset te veranderen?

Groeten Frans

Ik zie ook acer aspire 7720z laptops met een nvidia kaart erin dus het kan wel maar of dat achteraf nog kan weet ik niet, vraag eens na bij acer

Ik weet wel, dat er in mijn laptop een full-size PCI-E x16 slot zit. Dit heb ik pas gezien na het openschroeven. Het is dus mogelijk, maar niet altijd.

u zult het hele ding moeten slopen wilt u er een nieuwe in kunnen doen maar mischien helpt het om de winkel het te laten proberen als hun hem slopen krijg je garantie^^

Om een half jaar na dato nog een reactie te geven is een beetje laat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan