andere virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,
Hoe moet ik handelen om een andere virusscanner op mijn pc ( met Win.XP)te zetten.
Ik heb nu Norton Antivirus, maar kan via het werk gratis Mcafee krijgen. Kan ik nu zomaar de ene eraf gooien en de andere erop zetten, of loop ik dan kans om een virus binnen te krijgen op het moment dat ik er niets op heb staan of de nieuwe via internet( ik heb kabel internet) moet up date?

Gr. Riny

Bij start/instellingen/configuratiescherm/software gewoon Norton verwijderen,en dan McAfee installeren.

Als dat is geinstalleerd,direct de updates halen.
Je kan ook eerst de updates halen op de McAfee site terwijl je je Norton er nog op hebt staan,dit is dan een pakketje dat je bijv op je bureaublad zet.Dit pak je uit als je Norton hebt verwijderd,en McAfee hebt geinstalleerd,dat is dan het meest veilige

Succes.

Dus ik kan niet de ene even laten staan? En als de nieuwe erop staat de oude verwijderen?

rr

Zoals ik het net beschreef doe je alle handelingen MET een virusscanner op je computer

De updates van McAfee download je MET Norton nog actief

Dus wat er er dan nog misgaan,die updates van McAfee kan je dus offline installeren...snappie?

Mijn ervaring is na jaren gewerkt te hebben met McAfee,dat het je computer wel MEER vertraagt dan met Norton trouwens,daarom heb ik vorig jaar al gekozen voor deze scanner.

Dus, begrijp ik je goed dat ik beter bij Norton kan blijven?

rr

je zou ook even de stekker van de kabel er uit kunnen halen. (dan weet je zeker dat er niks gebeurt)

Okee, dan blijf ik voorlopig nog bij Norton. In ieder geval toch bedankt voor jullie hulp.

Gr. rr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan