andere windows updater

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie325

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
hallo microsoft windows update werkt bij mij niet
dus heb ik een andere updater nodig weet iemand die ??

mvg:confused:

gewoon internet exploder maar ik krijg een foutmelding bij windows update en de oplossing is nergens te vinden dus ik dacht ik vraag het hier

er kunnen niet naar updates worden gezocht windows update heeft een onbekende fout geonstateerd foutmelding 80072f78
hopelijk kan je er wat mee :)

mvg

Jazeker, maar ik heb even geen zin om alle mogelijke oplossing door te lezen, dat mag je zelf doen, Klik

ik zij al dat heb ik allang gedaan er is geen goede oplossing te vinden dus ik zoek een vervanger voor windows update

ik zij al dat heb ik allang gedaan er is geen goede oplossing te vinden dus ik zoek een vervanger voor windows update
Waar zei je dat dan?

Je moet niet zoeken naar een andere updater, je moet zoeken naar de reden van het niet werken van de updater!!!

Redenen kunnen o.a. zijn:

- niet legale Windows versie
- servicepack X is niet geïnstalleerd.

ik heb wel een legaale windows ! die heb ik al 3 jaar ik heb hem er net opnieuw opgezet

zelf gekocht bij betaware en hoe kan ik service spack instaleren als windowsupdate het niet doet want dat moet via windows update

Dáár zit dus je probleem (geen SP)

Nee, dat hoeft niet middels update, die kun je gewoon bij Microsoft van de website downloaden.

heb ik gedaan aleen spack 2 maar hij zegt dat ik eerst 1 moet instaleren heb jij een goede link van service spack 1?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan