andersom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo.
Naast mijn start balk,komt noormaal altijd kleine pictogrammen te staan.maar nu is het zo.Dat er naast mijn start button nou bijv.als ik op internet ga komt komt dat venster naast start te staan.hoe zet ik het weer terug.ik kan het niet bij bijlagezetten,want dan plaatst hij hem niet.
 
ik snap helemaal niets van je vraag.
probeer het eens duidelijker uit te leggen.
 
Klik met je rechtermuisknop op je taakbalk --> Toolbars --> Vinkje bij Quick Launch zetten.

Mvg.
 
Als ze er toch allebei staan maar omgewisseld, gewoon vastpakken en verslepen (je moet wel ver doorslepen anders pakt ie niet).
 
lukt niet.

Hé ventrue15,dat gaat niet.je bedoelt waarschijnlijk met QUEK LANCH snel starten.Zo heb ik gedaan maar stond al aangevingd.Als iemadn zijn e-mail er nou zet.Of wat kan ik het naar iemand sturen.voor hotmail is het te groot.En PAPAJO wat jij zegt gaat niet.want als ik ze wil slepen.dan komt er in het vak waar ik ze in wil slepen een zwart rondje(klein)met een schuin streepje door.
 
Ok, dus je hebt die icoontjes in je taakbalk staan maar je krijgt ze niet helemaal tot aan je start-knop.

Sluit alle vensters zodat je alleen je desktop voor je hebt, ga rechts van je je startknop staan op het verticale streepje zodat je muis verandert in het horizontaal streepje met 2 pijltjes, klik hierop en sleep het naar rechts naar je icoontjes toe. Nu springen je icoontjes naast je startknop.

Zo zou het in orde moeten zijn.

Mvg.
 
ook kunnen.

Iedereen bedankt jij ook ventrue15 omdat jij me door wilde helpen.
Maar ik heb het al opgelost ik maakte van 1 balk en daar 2 balken van gemaakt.En dan staan ze in de onderste balk(2de)en dan kun je ze naar de bovenste balk slepen.en dan van 2 balken 1 maken,toch bedankt.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan