Android 2.3.6 updaten naar een nieuwere versie , kan dat en is dat slim?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedenavond.
Ik heb een vraagje.
Ik zat eens te denken om mijn Samsung Galaxy Ace GT-S5830i android 2.3.6 up te daten naar een nieuwere versie , is dit verstandig?
En zo ja , hoe?
Ik heb het al eens geprobeerd bij Instellingen>Over het toestel>Softwareupdate maar dan zegt hij ''Er is geen nieuwere versie beschikbaar'' , terwijl er al 4.1 bestaat :confused:

Mijn telefoon is best wel traag , dus is dit wel verstandig???????

Mvg
gamefreak23

:thumb:

4.1 bestaat al, maar is dan waarschijnlijk nog niet door Samsung Kies ondersteund.
Je verliest al je apps en data, dus je smartphone wordt gelijk veel sneller.
Zelf heb ik de Samsung Galaxy Gio, dat is de kleinere versie van de Galaxy Ace, en ik heb ook Android 4.1.
Een backup maken kan via de gratis versie van de app Titanium Backup.
Maar je smartphone is door de apps die je hebt geïnstalleerd traag geworden.
Dat probleem heb je niet meer met Android 4.1, behalve als je weer dezelfde apps neemt.

Onofficieel updaten kan ook (dat heb ik immers ook gedaan met m'n Gio, werkt vlekkeloos, behalve de camera, die werkt soms niet.).
Kijk maar eens op https://www.youtube.com/watch?v=RHJBaZ_CRtk.

Groetjes, WDHBGS

Ja dit kan zoals WDHBGS al zij maar dit raad ik je niet aan aangezien 4.1 er niet op stond kan je televoon hem mischien niet aan,

Bedankt , ik heb het filmpje bekeken ( ook de reacties , bleek niet voor mijn telefoon geschikt te zijn ) en heb toch besloten het bij 2.3.6 te houden. En idd , heb wel wat apps er op staan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan