Android 2.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsojo

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal, ik wil graag Android 2.3 installeren op mijn HTC Desire. Ik heb al gegoogled en daar staat dat het niet een officiele versie voor de HTC Desire is. Het kan niet goed werken en je kan dan misschien je telefoon niet meer naar Android 2.2 zetten. Ook kan je provider het sms verkeer blokkeren op je telefoon. Ik heb Android 2.3 gezien en wil hem heel graag op mijn telefoon maar ik ben bang dat mijn telefoon dan niet goed meer werkt. Daarom wil ik vragen: Zal ik Android 2.3 op mijn telefoon installeren of niet? Lars

Ik gebruik hier al sinds dat ik mijn ZTE Blade heb met custom roms, nog geen problemen ondervonden. Gewoon de 2.2 backuppen.

Tja, dat zul je toch echt zelf moeten overwegen. Ik heb 3 toestellen geflashed en nog nooit een probleem gehad.

Volgens mijn lijst hebben alle huidige desires echter 2.3 ?? (behalve de "Z")

Maar kan ik als ik 2.3 heb geinstalleerd daarna weer 2.2 installeren? Verder ben ik het meeste bang voor het blokkeren van mijn sms verkeer

leg dat eens uit? Ik heb dus al sinds de eerste android telefoon custom roms gedraaid en ik heb er nog nooit van gehoord. Is dat iets specifiek voor de desire?

Nee op sites staat dat het sms verkeer geblokkeerd kan worden door je provider.

Niks van waar, kan de provider niet eens zien...

Oke, dan weet ik dat. Daarom ga ik hem ook installeren. De vraag is nu opgelost. Ik heb alleen nog één vraagje: Waar kan ik Android 2.3 downloaden? Ik wordt op elke site doorverwezen naar www.htcdev.com . Ik kan die versie daar niet vinden...

Bedankt voor jullie hulp!

Lars van der Hooft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan