Android 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
Berichten
98
Ik heb een Acer A500 Tablet en gisteren een dongel voor mobiel internet gekocht bij AH.
Op de laptop werkt het zonder problemen maar op de tablet wil het niet lukken.
Op de laptop wordt de software vanaf de dongel geinstalleerd maar op de Tablet is dat niet mogelijk volgens AH-mobiel.
Ik heb dus de software gedownload, maar die kan niet geinstalleerd worden.
Volgens de helpdesk van AH mobiel moet ik iets aanpassen in de instellingen van de tablet, ze weten alleen niet wat.
Wie weet het wel???????

Mijn dank
 
Android is gebaseerd op linux, je kunt er dus geen windows drivers op installeren. Kijk op de site van de dongle of ze linux-drivers aanbieden als het apparaat niet automatisch wordt herkend. Anders is er geen oplossing, ben ik bang.
 
Kijk dan op de site van de fabrikant van de hardware (dus niet de site van Albert Heijn), en ga hier verder op zoek ( jammer genoeg heb je zelf geen namen gegeven :( )
 
ik snap niet waar die site over gaat, er staat helemaal geen nuttige informatie op :(

Staat op de dongle een mac-adres of überhaupt een id met wat namen van bedrijven? die heb je nodig voor de software :0
 
AH Mobiel Internet

De dongel is een : HUAWEI Mobile Broeadband E153
Op deze dongel bevindt zich de software en deze wordt op de laptop vanzelf geinstalleerd,dit werkt allemaal goed.

Het probleem is de installatie op Acer A500 tablet met Android 3.0.
Daar moet de software voor worden gedownload,dat is ook geen probleem maar installeren is niet mogelijk.
Android wil het gedownloade niet openen.
De helpdesk van AH mobile weet geen oplossing, als ze dit in al hun aanbiedingen hadden aangegeven dan had ik dat ding niet gekocht.
Ik heb nu een dongel € 32 met een prepaid internet tegoed van € 20 en ik heb er niets aan.
Maar dat zal AH een zorg zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan