Android 4.3 op Asus Transformer TF300T

Status
Niet open voor verdere reacties.

xotha

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Ik heb een Transformer van ASUS die tot versie android 4.2 goed werkte. Direkt na upgrade naar 4.3 begon de ellende, mijn mailprogramma kreeg geen toegang meer tot de server.
Ik heb via instellingen de mail-app gestopt, account verwijderd en na een koude start (wel 100x) getracht het account opnieuw aan te maken maar steeds de opmerking dat er geen verbinding met de mailserver gemaakt kan worden. Totdat het toevallig 1x lukte. De mail werd keurig verwerkt maar na een paar dagen was het ineens weer gebeurd, WEG toegang!
Ik heb gebeld met ASUS, die zeiden dat ze geen klachten hadden gehad en dat ik maar moest blijven proberen, of dat het aan mijn provider ligt. Op mijn gewone windowscomputer kan ik wel bij mijn mail. Een vraag gedropt op het Android forum, kreeg ik nooit een antwoord op.3 dagen terug werkte het weer , ik moet dus steeds opnieuw proberen een account aan te maken, maar vanochtend was het weer weg.
De letterlijke foutmeldingstekst luidt:

Kan geen verbinding met de server tot stand brengen. (java.security.cert.certpath Validation Exeption: Trustanchor for certification path not found.)

Wie kan mij helpen?

xotha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan