Android / acer Z150 adndroidversie 4.2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemie

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Mijn gsm zet meer dan regelmatig dat er nog minder dan 15% ramgeheugen beschikbaar is.
Ik weet dat ik ongebruikte apps kan uitschakelen maar dan zegt hij ook dat het gevolgen kan hebben voor andere apps.
Bestaat er ergens een lijst waarop ik kan zien welke apps ik kan uitschakelen zonder problemen te krijgen met iets anders?

Wat bedoel je met uitschakelen? Je kunt een app gewoon in de 'recente app-lijst' weghalen, dan wordt 'ie uit het RAM verwijdert. Dat houdt in dat je niet meer verder kunt waar je gebleven was (bijv. als je een spel aan het spelen was, en je tijdens het spelen even je mail hebt bekeken), maar de app wanneer je die opent opnieuw wordt gestart. Dat kan absoluut veilig met alle apps.

Als je bedoelt, dat je geheugen(kaart) bijna vol is, dan kun je inderdaad ook systeemapps uitschakelen (niet verwijderen). Dat bespaart wel een beetje ruimte, maar verwacht er niet teveel van. In principe kun je aannemen: als de 'Uitschakelen' optie beschikbaar is (je kunt er op tikken), dan kun je 'm veilig uitschakelen. Sommige belangrijke apps (denk aan de Systeem-UI) kunnen niet uitgeschakeld worden, omdat dat je apparaat 'sloopt'.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb bijgepraat ;)

Als je over belangrijke apps als Systeem-UI praat kan je blijven praten. Daar begrijp ik niks van. Lol.
Ik dacht aan op de achtergrond draaiende dingen die ik niet gebruik. De kiosk bv of de google play films. Je kan ze uitschakelen, dus staan ze ook aan

Kiosk en Google Play Films kun je gerust uitschakelen.

Dank u. Zijn er nog zo dingen? Of maak ik beter eerst een lijstje?

Een lijstje maken kan zeker, we zullen 'm dan wel bekijken voor je ;)

Dit is misschien interessant: klik

Vraag is beantwoord. Dank u.
Ik krijg de status niet aangepast via de tablet. Kan iemand dat doen aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan